Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ; ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑΣ
ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ; ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:35.00 € 
μόνο 31.50 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ; ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑΣ
(108137147)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΛΕΣΜΑ

Η αλήθεια βρίσκεται κατακερματισμένη μέσα σε κάθε θέση, άποψη, θρησκεία, εκδοχή, και ανθρώπινη ιδεολογία. Καμία όμως μεμονωμένη άποψη ή θέση δεν μπορεί να δώσει την ολοκληρωμένη εικόνα της. Σαν παράδειγμα γι αυτό μπορούμε να φέρουμε το πείραμα του περιστρεφόμενου δίσκου του Νεύτωνα και τη διάθλαση του λευκού φωτός στα επτά χρώματα της ίριδας. Το λευκό φως -που περιλαμβάνει όλα τα χρώματα- μοιάζει με τη μια αλήθεια που σαν μαγική εικόνα βρίσκεται μπροστά στον άνθρωπο.
Ο άνθρωπος μένοντας καθηλωμένος στην προσωπική του άποψη (χρώμα) δεν μπορεί να συνθέσει όλα τα χρώματα -θέσεις- απόψεις και να δει τη λευκή απόχρωση της αλήθειας. Όταν όμως μετακινηθεί σ ένα ιδιαίτερο "σημείο", θα μπορέσει να δει. Τότε όλα αποκωδικοποιούνται μπροστά στα μάτια του, όπως μια "μαγική εικόνα" που εμφανίζεται ξαφνικά.
Ποιοι έχουν λοιπόν δίκιο: Οι οπαδοί της θεωρίας της εξέλιξης του Δαρβίνου ή η Εκκλησία που υποστηρίζει ότι μας έπλασε ο θεός;... Και οι δύο!
Ποιοι έχουν δίκιο; Αυτοί που αποδέχονται την μετενσάρκωση ή αυτοί που επίμονα την απορρίπτουν; ...Και οι δύο!
Ποιοι έχουν δίκιο: Αυτοί που πιστεύουν στην ψυχή και το πνεύμα του ανθρώπου ή αυτοί που δεν πιστεύουν; ...και οι δύο!
Ποιοι έχουν δίκιο: Οι αυτόπτες μάρτυρες των UFO ή η επιστημονική κοινότητα που επιμένει πως δεν υπάρχει νοήμων ζωή σε άλλους πλανήτες; ...Και οι δύο!
Το περιεχόμενο του βιβλίου, σταδιακά μετακινεί τον αναγνώστη με μια ανοδικά "σπειροειδή" διαδικασία, από μια απλή θέση σε μια πολυσύνθετη, ώστε ομαλά να τον μετατοπίσει σε μια διαφορετική διάσταση, απ όπου θα μπορέσει να ατενίσει έναν κόσμο πολύ διαφορετικό από αυτόν που μέχρι τώρα πίστευε.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ 
Σελίδες : 732 
ISBN : 978-960-93-1705-4 
Σχήμα : 17Χ24 
Έτος έκδοσης : 2009 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση