\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
(108136077)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Α'ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, 2003 ΚΑΙ 2011 Στην παρούσα μελέτη επιχειρείται η συγκριτική εξέταση του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών-Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγράμματος Σπουδών (Α.Π.Σ. - Δ.Ε.Π.Π.Σ.) 2003 και του Πιλοτικού Προγράμματος Σπουδών (Π.Π.Σ.) 2011, Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, με κεντρικό άξονα τη Διαπολιτισμικότητα. Πιο συγκεκριμένα εξετάζεται το πώς προσεγγίζεται και αναπτύσσεται στα Προγράμματα η Πολυπολιτισμική Ταυτότητα μέσα από το διδακτικό αντικείμενο της Λογοτεχνίας. Στο Πρώτο Μέρος αναλύεται η σχέση των Αναλυτικών Προγραμμάτων με τις αρχές και τους στόχους της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και παρουσιάζονται οι Μέθοδοι Ενσωμάτωσης πολιτισμικού περιεχομένου και οι Στρατηγικές Διαπολιτισμικής Διδασκαλίας μέσω των Αναλυτικών Προγραμμάτων. Στη συνέχεια επιχειρείται η συγκριτική εξέταση της παρουσίας της Διαπολιτισμικότητας στα Α.Π.Σ. - Δ.Ε.Π.Π.Σ. και Π.Π.Σ. της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μέσα από τα γνωστικά αντικείμενα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής, των Θρησκευτικών και της Ιστορίας. Τέλος, αναλύεται η ειδικότερη σχέση του μαθήματος της Λογοτεχνίας με τη Διαπολιτισμικότητα και παρουσιάζονται οι (Δια)πολιτισμικές Προσεγγίσεις των λογοτεχνικών κειμένων. Στο Δεύτερο Μέρος γίνεται η συγκριτική εξέταση των δύο Προγραμμάτων Σπουδών μέσω της Εσωτερικής Διαμορφωτικής Ποιοτικής Μικροαξιολόγησης, παρουσιάζονται οι Καινοτομίες του Π.Π.Σ. και διατυπώνονται οι Προβληματισμοί μαζί με τις αντίστοιχες Προτάσεις βελτίωσης. Στόχος της μελέτης είναι να εξεταστεί κατά πόσον το ισχύον Α.Π.Σ. - Δ.Ε.Π.Π.Σ. και το Π.Π.Σ. συνάδουν σε επίπεδο φιλοσοφίας, μεθοδολογίας και σκοποθεσίας με τις αρχές της Διαπολιτισμικής Παιδαγωγικής και με τις νέες κοινωνικοπολιτικές και εκπαιδευτικές ανάγκες καθώς και να αποτελέσει ένα χρηστικό εργαλείο για τους εκπαιδευτικούς στον τρόπο προσέγγισης της Λογοτεχνίας μέσα στις σύγχρονες πολυπολιτισμικές τάξεις. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|