Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΟΙ ΠΑΡΕΠΟΜΕΝΟΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΩΣ ΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ
ΔΙΚΑΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
  • ΟΙ ΠΑΡΕΠΟΜΕΝΟΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΩΣ ΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 30.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΟΙ ΠΑΡΕΠΟΜΕΝΟΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΩΣ ΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ
(108133899)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η ρήτρα παράλειψης ανταγωνισμού αποτελεί την πιο χαρακτηριστική και συχνότερα ελεγχόμενη, κατά το δίκαιο του ελεύθερου ανταγωνισμού, σύμπραξη. Συνοδεύει, σχεδόν πάντοτε, τη σύμβαση μεταβίβασης επιχείρησης και ρυθμίζεται επιεικέστερα από το ανταγωνισμικό δίκαιο, ενωσιακό και εθνικό, όταν η μεταβιβαστική συμφωνία έχει τα χαρακτηριστικά της συγκέντρωσης. Όταν δηλ. η, συζητούμενη, ρήτρα αποτελεί παρεπόμενο περιορισμό του ανταγωνισμού που συνοδεύει το κύριο δικαιοπρακτικό περιστατικό της συγκέντρωσης.

Πρώτο ερμηνευτικό συμπέρασμα του βιβλίου είναι ότι την ίδια, επιεικέστερη, αντιμετώπιση θα πρέπει να έχει η ρήτρα μη ανταγωνισμού σε κάθε μεταβίβαση επιχείρησης, δηλ. ανεξάρτητα από το χαρακτήρα της τελευταίας ως συγκέντρωσης. Η διασταύρωση του ανταγωνισμικού δικαίου των συμπράξεων με αυτό των συγκεντρώσεων προσφέρει κρίσιμα μεθοδολογικά επιχειρήματα για την ερμηνευτική ανάδειξη μιας γενικής ανταγωνισμικής αρχής: της γενικής αρχής του παρεπομένου στο δίκαιο του ελεύθερου ανταγωνισμού.

Δεύτερο ερμηνευτικό συμπέρασμα αποτελεί η ανάδειξη και η αξιοποίηση αυτής της ανταγωνισμικής αρχής του παρεπομένου, ως «αυτοδύναμου» μηχανισμού συστολής της έννοιας της απαγορευμένης σύμπραξης, στην παρ. 1 του άρθρου 1 ΣΛΕΕ και Ν. 3959/2011. Δηλ. εκτός της παρ. 3 των, εν λόγω, διατάξεων και παρά τις ειδικές εξαιρέσεις τους. Τέλος, η δικαιοσυγκριτική επισκόπηση των ομόλογων, αγγλοσαξονικών, αρχών rule of reason και ancillary restraints doctrine αναδεικνύει την αρχή του παρεπομένου ως κεντρική, δικαιοπολιτική, ιδέα στο διεθνοποιημένο δίκαιο του ελεύθερου ανταγωνισμού, το οποίο καλείται σήμερα να ρυθμίσει αποτελεσματικά την παγκοσμιοποιημένη αγορά, κατά τη διάρκεια μιας από τις χειρότερες κρίσεις της παγκόσμιας οικονομικής ιστορίας.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΑΚΚΟΥΛΑΣ 
Σελίδες : 260 
ISBN : 978-960-420-598-1 
Μήνας έκδοσης : Ιούνιος 
Έτος έκδοσης : 2016 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση