Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΣΥΝΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΣΥΝΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:29.90 € 
μόνο 26.91 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΣΥΝΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
(108132373)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ

Το βιβλίο είναι ένα συμμετοχικό εθνογραφικό ταξίδι στον κόσμο δύο πολυεθνικών διαφημιστικών ομίλων. Παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας εκτεταμένης ποιοτικής έρευνας που διήρκεσε συνολικά ένα χρόνο. Με τη μεθοδολογία της συμμετοχικής παρατήρησης στην εταιρική δράση, στις διαδικασίες και στις συνεδριάσεις, σε συνδυασμό με την καθημερινή αλληλεπίδραση με τα στελέχη των εταιρειών, τις συζητήσεις και τις συνεντεύξεις σε βάθος, παρακολουθούμε και συμμετέχουμε σε όλα τα στάδια της διαδικασίας σχεδιασμού και παραγωγής μιας διαφημιστικής καμπάνιας - έχοντας πάντα κατά νου ότι η διαμόρφωσή της είναι μια σύνθετη διαδικασία στην οποία καθοριστικό ρόλο παίζουν τρεις αλληλένδετοι παράγοντες: η εταιρική κουλτούρα, η φιλοσοφία διοίκησης, όπως αποτυπώνεται στην οργανωτική δομή και στις εσωτερικές λειτουργίες τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, και οι σχέσεις συνεργασίας ανάμεσα στη διαφημιστική εταιρεία και στον διαφημιζόμενο πελάτη.

H μελέτη διενεργήθηκε σε μια ενδιαφέρουσα εποχή, κατά την οποία προετοιμαζόταν το έδαφος για τις πολλές και θεαματικές αλλαγές, ανατροπές και καινοτόμες εξελίξεις της ψηφιακής και της «κινητής», δικτυωμένης κοινωνίας μας. Η εξέταση των ζητημάτων υπό το πρίσμα του φορντισμού και του μεταφορντισμού παρέχει ένα ευρύτερο πλαίσιο ανάγνωσης και κατανόησης της πολιτικής οικονομίας και της δυναμικής των διαφημιστικών ομίλων και των ομίλων επικοινωνίας συνολικότερα στη συγκρότηση και τους μετασχηματισμούς των σύγχρονων κοινωνιών και οικονομιών.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΕΔΙΟ 
Σελίδες : 488 
ISBN : 978-960-546-599-5 
Μήνας έκδοσης : Μάρτιος 
Έτος έκδοσης : 2016 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση