\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
(108130534)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Η ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ Στο βιβλίο αυτό διερευνάται με συναρπαστικό τρόπο η σχέση των φοιτητών με την πληροφορία ως μια από τις πτυχές κοινωνικοποίησης στο πανεπιστημιακό περιβάλλον,καθώς και των παραγόντων που επηρεάζουν τους τρόπους αξιοποίησης των διαθέσιμων πληροφοριακών υποδομών αποτέλεσε το πεδίο της έρευνας. Η διερεύνηση της σχέσης των φοιτητών με την πληροφορία ως μια από τις πτυχές κοινωνικοποίησης στο πανεπιστημιακό περιβάλλον, καθώς και των παραγόντων που επηρεάζουν τους τρόπους αξιοποίησης των διαθέσιμων πληροφοριακών υποδομών αποτέλεσε το πεδίο της έρευνας. Τα ευρήματα και οι συμπερασματικές προτάσεις του εγχειρήματος παρουσιάζονται στον παρόντα τόμο με σκοπό την περιγραφή του δυναμικά αναπτυσσόμενου θεσμού της πληροφοριακής παιδείας, ειδικώς στο πλαίσιο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στον χώρο της εκπαίδευσης, η διαχρονική αξία του «μαθαίνω γράμματα» αποκτά νέο περιεχόμενο και θέτει νέες απαιτήσεις, που σχετίζονται άρρηκτα με την ικανότητα της αποτελεσματικής διαχείρισης της πληροφορίας. Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε φοιτητές, διδάσκοντες και βιβλιοθηκονόμους των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, καθώς θα βρουν στο βιβλίο αυτό στοιχεία του εμπειρικού τους βιώματος και θα τους δοθεί η ευκαιρία να αναζητήσουν καλύτερες προσεγγίσεις για την ενσωμάτωση της πληροφοριακής παιδείας στα προγράμματα σπουδών και στην επαγγελματική τους εμπειρία. Οι εργαζόμενοι στις βιβλιοθήκες και οι φοιτητές Βιβλιοθηκονομίας-Αρχειονομίας μπορούν να το αξιοποιήσουν ως ένα χρήσιμο κείμενο αναφοράς και προβληματισμού. Τέλος, οι καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορούν να αντλήσουν από αυτό στοιχεία για την καλύτερη προετοιμασία των μαθητών τους στο πεδίο της κριτικής διαχείρισης της πληροφορίας, με σκοπό τη στήριξη μιας σύγχρονης μαθησιακής-παιδευτικής διαδικασίας. Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, στην οποία επικεντρώνεται αυτό το βιβλίο, η ανάπτυξη μιας διαλεκτικής σχέσης με την πληροφορία, παρότι αυτονόητη, εξακολουθεί να παραμένει ζητούμενη και σε μεγάλο βαθμό ανυπεράσπιστη. Η κατανόησή μας για τη σχέση μεταξύ πληροφοριακών αναγκών, πληροφοριακών δεξιοτήτων και εκπαίδευσης μπορεί να διαφωτιστεί με τρόπο ουσιαστικό μόνο αν δώσουμε τον λόγο στους φοιτητές του ελληνικού πανεπιστημίου και επιχειρήσουμε να ερμηνεύσουμε τις αντιλήψεις και τις απόψεις τους. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|