\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΠΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
(108130517)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Στόχος του παρόντος έργου, είναι να καταστήσει τους αρχιτέκτονες ικανούς «να κατανοήσουν την εκπαιδευτική πλευρά του ζητήματος» του σχεδιασμού και της αναδιαμόρφωσης του χώρου του νηπιαγωγείου, αλλά και τους παιδαγωγούς «να αναπτύξουν γνώσεις και δεξιότητες που θα αποτρέψουν και θα μειώσουν τις αρνητικές στάσεις» απέναντι στους αρχιτέκτονες. Ασφαλώς υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κατανοήσουμε έναν σχολικό χώρο, αλλά, στην περίπτωση του νηπιαγωγείου, φαίνεται πιο λογική η πρόταση να συνδεθούν τα δύο επιστημονικά πεδία, της αρχιτεκτονικής και της παιδαγωγικής, αξιοποιώντας δημιουργικά τις γνώσεις, τους στόχους και τα ιδανικά τους στη δημιουργία ενός κοινού οράματος που θα συμβάλλει στην ευημερία και τη μάθηση των παιδιών κατά τη διάρκεια φοίτησής τους στο νηπιαγωγείο. Στα παραπάνω ζητήματα, η ανάπτυξη των οποίων συστήνει την ερμηνευτική και σχεδιαστική επαναπροσέγγιση του νηπιαγωγείου ως τόπου τοπίων μάθησης, φιλοδοξεί να απαντήσει ο παρών συλλογικός τόμος. Τα παραδείγματα των αρχιτεκτονικών και εκπαιδευτικών παρεμβάσεων που τον συνθέτουν, αποτελούν μια προσπάθεια απάντησης στο ερώτημα πώς μπορούμε σήμερα να σχεδιάσουμε και να αναδιαμορφώσουμε ένα νηπιαγωγείο ή μέρη αυτού, επικεντρώνοντας όχι στη μορφή του, αλλά στη διαδικασία την οποία θα ακολουθήσουμε. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην παρουσίαση μεθόδων, διαδικασιών και εργαλείων, με τη βοήθεια των οποίων τα παιδιά μπορούν να παίξουν έναν ουσιαστικό και ενεργητικό ρόλο στον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αναδιαμόρφωση του περιβάλλοντος του νηπιαγωγείου. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|