Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
9 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΙΑ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΦΗΓΗΣΗ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
  • ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΙΑ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΦΗΓΗΣΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΙΑ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΦΗΓΗΣΗ
(108127205)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Δύο αιώνες αφότου ο Schopenhauer απεφάνθη ότι η ζωή αποτελεί μόνο ένα καθήκον το οποίο πρέπει να εκπληρωθεί, και έναν αιώνα μετά την ψυχολογική ερμηνεία των δυσφοριών του πολιτισμού από τον Freud, τι; Απλώς ψευδο-διαβιούμε μέσα σε μία προσομοίωση που εξαλείφει τόσο τη διαφοροποίηση μεταξύ του πραγματικού και της αναπαράστασής του όσο και τη διαβάθμιση των ποιοτήτων; Θα ήταν παράτολμο το να ισχυρισθούμε ότι ο Homo sapiens sapiens έχει ήδη προσπεράσει τον πολιτισμικό "ορίζοντα γεγονότων"; Τουτέστιν, βρίσκεται άραγε το είδος μας τόσο βαθιά στη (μεταφορική) μαύρη τρύπα ενός μείγματος μικρόνοιας και σκαιότητας ώστε κάθε διαφυγή "οπουδήποτε έξω από αυτόν τον κόσμο," όπως έγραφε ο Baudelaire, να είναι πλέον αδύνατη για εμάς; Αν ναι, θα μπορούσε κάτι τέτοιο να συνιστά το αφετήριον έρμα για την ύστατη "Μεγάλη Αφήγηση"; Ποια θα όφειλε να είναι αυτή, σε μία εποχή παντελούς αποσάθρωσης των κληροδοτημένων "αξιών" και οικτρής αποτυχίας όλων των ιδεολογικοπολιτικών, θεολογικών, και επιστημονικών προταγμάτων "απολύτρωσης"; Μισανθρωπίας "απολογία" ή "εγκώμιον"; Διάτορος μηδενιστική κραυγή σε πλήρως ανηχωικό θάλαμο; Κατευναστική επίδραση του καθολικού πεσιμισμού;

Αυτές είναι μερικές από τις διερωτήσεις τις οποίες πραγματεύεται ο Θωμάς Τσακαλάκης στην παρούσα κειμενική εργασία, που ταλαντώνεται ανάμεσα σε μίαν "αντικειμενική" μελέτη του πολυεδρικού φαινομένου της μισανθρωπίας και σε ένα πολεμικό δοκίμιο το οποίο σκοπεί στην ερμηνεία, αλλά και στην υπεράσπιση, της θέσης του Chamfort: "Όποιος δεν έχει γίνει μισάνθρωπος έως τα σαράντα του, ποτέ του δεν αγάπησε το ανθρώπινο είδος."

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΜΙΛΗ 
Σελίδες : 260 
ISBN : 978-960-6880-58-2 
Σχήμα : 16Χ24 
Μήνας έκδοσης : Ιούνιος 
Έτος έκδοσης : 2015 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 9
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση