\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΔΙΛΗΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΜΟΣ Ε
(108127172)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Η διεξαγωγή του 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με διεθνή συμμετοχή που πραγματοποίησε η Εταιρεία Ειδικής Παιδαγωγικής Ελλάδος με επιτυχία στις 15-18 Απριλίου 2010 (2.230 σύνεδροι από όλα τα γεωγραφικά διαμερίσματα της χώρας, 180 εισηγητές, 4 πα¬νεπιστημιακοί δάσκαλοι του εξωτερικού, 19 συμπόσια) και η διακαής αναζήτηση της γνώσης γύρω από τον ευαίσθητο χώρο της Ειδικής Εκπαίδευσης αποτέλεσαν ένα από τα κίνητρα για να οργανώσει η Εταιρεία μας το 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο. Επιπλέον οι σύγχρονες βασικές επισημάνσεις τόσο σε επιστημονικό-ερευνητικό όσο και σε εκπαιδευτικό-πρακτικό επίπεδο, που αναφέρονται στα σύγχρονα διλήμματα και προοπτικές της Ειδικής Εκπαίδευσης σηματοδότησαν τη φιλοσοφία, τις θέσεις και τους στόχους του Συνεδρίου. Η μεταβατικότητα στους τρόπους σκέψης και τις επιλογές εφαρμογών, που χαρακτηρίζει πολλούς τομείς της κοινωνικής και οικονομικής ζωής στην εποχή μας, αποτυπώνεται καθαρά και στο χώρο της Ειδικής Εκπαίδευσης. Αφού πέρασε με σχετική επιτυχία (α) από τη φάση της περιθωριοποίησης και της απομόνωσης των ατόμων με ειδικές ανάγκες στη φάση της αναγνώρισης των ισότιμων δικαιωμάτων και της κοινωνικής αποδοχής τους και (β) από τη φάση της «απασχόλησης» σε δομές ειδικής αγωγής στη φάση της παροχής συστηματικών εκπαιδευτικών υπηρεσιών σε γενικά σχολεία, η Eιδική Eκπαίδευση βρίσκεται στις μέρες μας απέναντι σε μια σειρά προκλήσεων που υπόσχονται ελπιδοφόρες προοπτικές, αλλά δημιουργούν και δυσεπίλυτα διλήμματα. Οι προκλήσεις, καθώς και οι προοπτικές και τα διλήμματα που συνδέονται με αυτές, αναφέρονται σχεδόν σε όλο το φάσμα των δομικών στοιχείων της ΕΑΕ και περιλαμβάνουν θέματα: ορολογίας, διαδικασιών ανίχνευσης ειδικών αναγκών, οργάνωσης διδακτικών προγραμμάτων και εκπαίδευσης του προσωπικού, ανταπόκρισης στη διδασκαλία και εφαρμοσιμότητας της διαφοροποιημένης διδασκαλίας, εμπλουτισμού των προγραμμάτων με νέα αντικείμενα (π.χ. αυτοπροσδιορισμός). Αξίζει να γίνει ιδιαίτερη αναφορά στην εκπαίδευση και αξιοποίηση του προσωπικού της Ειδικής Εκπαίδευσης. Οι σύγχρονες απαιτήσεις κάνουν αναγκαίο τον ανασχεδιασμό των σχετικών προγραμμάτων. Οι επαγγελματίες και οι εκπαιδευτικοί που παρέχουν ειδικές υπηρεσίες, όπως λ.χ. η διάγνωση ειδικών αναγκών ή η παράλληλη στήριξη, θα πρέπει να διαθέτουν ουσιαστικά προσόντα και όχι απλώς τυπικές επιμορφώσεις. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|