Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
  • ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:12.78 € 
μόνο 11.50 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
(108122674)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

«Η διάθεσή μας, ακολουθώντας τον Γιούνγκ και συμφωνώντας με τον Λακάν, είναι να δείξουμε ότι ο ψυχισμός έξω από το συνειδητό Λόγο (με τη μέθοδο του Καντ) κρύβει κι έναν ασυνείδητο Εαυτό (όπως δίδαξε ο Φρόυντ), μία ''σκιά'' που πλέον δύναται να προσεγγιστεί ως Λόγος, άρα και ως Υποκείμενο που επιθυμεί, που επιτάσσει, αλλά και που ουδέποτε αυτό- παρατηρείται. Ξεκινώντας από την φιλοσοφική, ψυχική θεώρηση του Πλάτωνα για το άλογο μέρος της ψυχής, και φτάνοντας μέχρι τη σύγχρονη ψυχαναλυτική προσέγγιση αυτού του “άλογου” από τους Λακάν, Νάσιο και Μπαντιού δια μέσου των Φρόυντ και Γιούνγκ, αλλά και έχοντας ως οδηγό τον Καντ σχετικά με την αναλογική δομή του συνειδητού Λόγου, η έρευνά μας έρχεται να συνθέσει τις επί μέρους αναλύσεις και να προτείνει την ''Ψυχαναλυτική Φιλοσοφία''» ... «Αν το Ασυνείδητο δομείται ως γλώσσα, τα φιλοσοφικά ερωτήματα που γεννιούνται είναι πολλά: Πως δομείται αυτή η γλώσσα; Πως λειτουργεί ως Υποκείμενο; Πως γνωρίζει και τι; Που εδρεύει και πως εκδηλώνεται; Ποια η σχέση της γλώσσας του με το Συνειδητό; Πόσα Υποκείμενα δικαιούμαστε να ορίζουμε στον ψυχισμό μας; Ποιοι οι τρόποι γνωριμίας και επικοινωνίας ανάμεσα στο Συνειδητό και το Ασυνείδητο; Με μία φράση, ποια η δομή του ασυνείδητου Λόγου σε σχέση με τη δομή του συνειδητού Λόγου;» ... «Όντας σύμφωνοι με τον καντιανό τρόπο προσέγγισης του (συνειδητού) Λόγου, επιχειρούμε μία αντίστοιχη προσέγγιση του ασυνείδητου Λόγου και με σεβασμό καταθέτουμε μία απόπειρα νέας Κριτικής. Με σύνεση και σεμνότητα ζητάμε την επιείκειά σας και την αναγνώριση της προσπάθειάς μας ως νέας πρότασης στην οικογένεια της φιλοσοφικής ελευθερίας του Λόγου».

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΟΣΤΡΙΑ 
Σελίδες : 222 
ISBN : 978-618-5053-95-6 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
Έτος έκδοσης : 2014 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση