Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
TASTE THE WASTE
ΜΕΛΕΤΕΣ
  • TASTE THE WASTE
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:18.01 € 
μόνο 14.41 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
TASTE THE WASTE
(108117773)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΜΙΣΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ-ΠΟΙΟΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ

Τα μισά και πλέον από τα τρόφιμά μας καταλήγουν στα σκουπίδια. Μόνο στη Γερμανία πετιούνται κάθε χρόνο έως και 20 εκατομμύρια τόνοι τροφίμων. Αν πετούσαμε λιγότερα, θα έπεφταν οι τιμές στις παγκόσμιες αγορές και θα υπήρχαν αρκετά για τους πεινασμένους του πλανήτη. Τα τρόφιμα που πετάμε στην Ευρώπη θα επαρκούσαν δύο φορές για να τραφούν οι άτυχοι συνάνθρωποί μας.

Όταν έκανε πρεμιέρα τον Οκτώβριο του 2010 η τηλεταινία Απ’ το ράφι στα σκουπίδια (Frisch ouf den Mull) του Valentin Thurn, η κρατική γερμανική τηλεόραση ARD σημείωσε ρεκόρ τηλεθέασης. Έπειτα από την έκδοση του παρόντος βιβλίου που συνέγραψαν ο Valentin Thrun και ο Stefan Kreutzberger καθώς και την προβολή του ντοκιμαντέρ Taste the Waste, ακολούθησαν καμπάνιες ευαισθητοποίησης από πλήθος καταναλωτικών ενώσεων.

Η άσκοπη σπατάλη τροφίμων είναι φυσικά ασυγχώρητη, το ίδιο όμως και η μοιρολατρική αντιμετώπιση του φαινομένου. Λύσεις υπάρχουν και μπορούν να αναζητηθούν στους τοπικούς συνεταιρισμούς που φέρνουν σε άμεση επαφή τους αγρότες με τους καταναλωτές, καθώς και στην υγιεινή κουζίνα, που γνωρίζει πώς να εκμεταλλευτεί τα υπολείμματα του χθεσινού τραπεζιού.

Για τον Έλληνα αναγνώστη υπάρχουν στο τέλος του βιβλίου κάποιες ιστοσελίδες με πληροφορίες και πρωτοβουλίες που σχετίζονται με το ζήτημα αυτό, το οποίο έχει αρχίσει να συζητείται πλέον και στην ελληνική επικαιρότητα. Πόσο μάλλον τώρα, που η οικονομική συγκυρία μας αναγκάζει να κάνουμε μια πιο προσεκτική διαχείριση στα τρόφιμα και να στηρίζουμε την τοπική μας παραγωγή.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΕΔΡΟΣ 
Μετάφραση : ΚΡΑΟΥΖΕ ΑΝΤΡΕΑΣ 
Σελίδες : 328 
ISBN : 978-960-04-4456-8 
Σχήμα : 15Χ22,5 
Μήνας έκδοσης : Μάιος 
Έτος έκδοσης : 2014 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση