Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Υγεία-Διατροφή
Προσωπική Βελτίωση
Σεξουαλική Αγωγή
Χόμπυ-Σπορ
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΖΩΗ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ
  • ΖΩΗ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:13.25 € 
μόνο 11.93 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΖΩΗ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
(108117591)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΖΩΗΣ

«Δεν υπόσχομαι ότι αυτό το βιβλίο θα δώσει εύκολες απαντήσεις στα ερωτήματά σας. Για να βρείτε τις απαντήσεις χρειάζεται δουλειά. Εμένα μου πήρε δεκαετίες. Ήταν όμως μια από τις πιο σημαντικές προσπάθειες της ζωής μου. Ελπίζω οι θεωρίες του βιβλίου αυτού να σας βοηθήσουν καθώς συνεχίζετε το ταξίδι σας, ώστε στο τέλος να μπορέσετε κι εσείς να έχετε Ζωή με αποτέλεσμα.»
Clayton M. Christensen

Ένας εκ των κορυφαίων διανοητών του κόσμου, ο Clayton M. Christensen, μας χαρίζει, σύμφωνα με το Forbes, ένα από τα σημαντικότερα βιβλία προσωπικής φιλοσοφίας του 21ου αιώνα.

Το best seller των New York Times, "Ζωή με αποτέλεσμα: Εξισορρόπηση εργασιακής και προσωπικής ζωής" μόλις κυκλοφόρησε από τον εκδοτικό οίκο Rosili προκειμένου να αποτελέσει πηγή έμπνευσης και σοφίας για μια ευτυχισμένη ζωή. Βασισμένο σε έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στο Harvard Business School και σε ορισμένα άλλα κορυφαία πανεπιστήμια του κόσμου και έχοντας δοκιμαστεί ενδελεχώς σε οργανισμούς όλων των επιπέδων σε όλο τον πλανήτη, αυτό το αντισυμβατικό βιβλίο προσφέρει "θεωρίες", οι οποίες βασίζονται στη βαθιά κατανόηση της ανθρώπινης προσπάθειας - τι είναι αυτό που προκαλεί κάτι να συμβεί και γιατί.

Χωρίς μια θεωρία, μια στρατηγική, είναι σαν να ταξιδεύουμε στη θάλασσα χωρίς πυξίδα. Μια καλή θεωρία, όμως, μπορεί να μας βοηθήσει να προσανατολιστούμε και να βρούμε το δρόμο για σωστές αποφάσεις, όχι μόνο στον επιχειρηματικό τομέα αλλά και στη ζωή γενικότερα. Το βιβλίο αυτό προσφέρει όλες τις θεωρίες, όλα τα απαραίτητα εφόδια για να αντιμετωπίσουμε της προκλήσεις της ζωής. Στέκεται πολύτιμος σύμμαχος στην αναζήτηση της ευτυχίας στη σταδιοδρομία και στις σχέσεις μας και πολύτιμος οδηγός στην επίτεξη μιας Ζωής με αποτέλεσμα.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ROSILI 
Σελίδες : 218 
ISBN : 978-960-7745-35-4 
Σχήμα : 14Χ20,5 
Μήνας έκδοσης : Μάιος 
Έτος έκδοσης : 2014 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση