\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
(108114972)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Η ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΡΑΞΗΣ Η υπάρχουσα σήμερα βιβλιογραφία και αρθρογραφία για την διδακτικήτων γνωστικών αντικειμένων στην εκπαίδευση είναι μεγάλη σε όγκο και ποικιλία. Παράλληλα έχει αναπτυχθεί και μεγάλο πλήθος όρων γύρω από τη θεματολογία της διδακτικής των γνωστικών αντικειμένων, με αποτέλεσμα αυτό σε πολλές περιπτώσεις να δημιουργεί δυσκολίες στη χρήση τους. Στην παρούσα συγγραφή στο πρώτο μέρος της, γίνεται μια προσπάθεια παρουσίασης σε συντομία των θεματικών περιοχών της διδακτικής, κάνοντας οικονομία στο πλήθος και τη χρήση των όρων που χρησιμοποιούνται αποσαφηνίζοντας σε μεγάλο βαθμό την δομή της. Παρουσιάζεται επίσης στο μέρος αυτό και η δομή του διδακτικού σεναρίου, το οποίο αποτελεί ουσιαστικά την αποτύπωση της διδακτικής πράξης. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται παραδείγματα διδακτικών σεναρίων, στο πλαίσιο διαφόρων διδακτικών προσεγγίσεων, σε θέματα από διάφορα γνωστικά αντικείμενα. Πολλά από αυτά είναι προϊόν της συνεργασίας μου με τους επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς των περιόδων του Β΄επιπέδου επιμόρφωσής τους στην εκπαιδευτική αξιοποίηση των Ν.Τ. (νέων τεχνολογιών) στην διδακτική πράξη, τα οποία έχουν τροποποιηθεί για τις ανάγκες της παρούσας συγγραφής. Επομένως σε όλα τα παραδείγματα η ανάπτυξη των διδακτικών σεναρίων γίνεται με τη χρήση των Ν.Τ. Στο τρίτο μέρος αναπτύσσεται σύντομα η διερευνητική διδακτική προσέγγιση και αναφέρεται ένα παράδειγμα διδακτικού σεναρίου στο πλαίσιο της προσέγγισης αυτής. Η ανάπτυξη των θεματικών ενοτήτων των γνωστικών αντικειμένων με την βοήθεια των διδακτικών σεναρίων, συμβάλλει στη δημιουργία ενός υλικού που θα είναι στη διάθεση του κάθε εκπαιδευτικού. Το υλικό αυτό κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να το βελτιώνει τροποποιώντας το όπως αυτός κρίνει καλύτερα για την εφαρμογή του στη διδακτική πράξη. Παράλληλα αποτελεί και ένα αντικειμενικό εργαλείο αξιολόγησης του έργου του, διότι αποτυπώνει σε μεγάλο βαθμό το έργο του εντός και εκτός τάξεως. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|