Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Η ΚΑΜΗΛΟΠΑΡΔΑΛΗ ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΦΥΛΛΑ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ
  • Η ΚΑΜΗΛΟΠΑΡΔΑΛΗ ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΦΥΛΛΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:18.01 € 
μόνο 16.21 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Η ΚΑΜΗΛΟΠΑΡΔΑΛΗ ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΦΥΛΛΑ
(108112974)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

H ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥ ΑΓΟΡΙΟΥ ΜΕ ΦΟΒΙΕΣ

Μέσα από τη σύζευξη θεωρίας και κλινικής πρακτικής παρουσιάζεται η ψυχαναλυτική διαδρομή ενός μικρού αγοριού που υποφέρει από φοβίες οι οποίες το καθηλώνουν στο σπίτι.

Όπως σε κάθε ψυχανάλυση, η πορεία είναι δύσκολη: παλινωδίες, ερωτήματα που είτε δεν βρίσκουν απαντήσεις είτε αυτές διαψεύδονται λίγο μετά, απελπισία που γεννά η δυσπιστία προς την ψυχαναλύτρια όταν το παιδί την τοποθετεί στη θέση των γονέων. Όμως η ελπίδα στην ψυχανάλυση δεν εγκαταλείπεται, και η επιθυμία για ζωή αυτού του αγοριού απελευθερώνεται σιγά σιγά, όπως μαρτυρεί και η ιστορία που διηγείται στην τελευταία συνεδρία: «Αυτά τα ψάρια ζούσαν σε μια άλλη θάλασσα. Εκεί που πηγαίνανε τα έπιασε ένας ψαράς. Ο ψαράς τα έβλεπε, τα ξανάβλεπε και σκέφτηκε ότι θα ήταν ωραία να τα πουλήσει. Αλλά όμως αργότερα τα πήγε και τα αγόρασε ένας άνθρωπος που δεν τα έφαγε γιατί ήταν ζωντανά και τα έβαλε σε μια γυάλα. Κι επειδή ήταν μικρή και δεν χωρούσαν, σκέφτηκε να τα πετάξει σε μια θάλασσα. Έτσι έκανε, κι αυτά τα ψάρια ήταν ευχαριστημένα γιατί ήταν ελεύθερα μέσα στο νερό».

Η αδυναμία του φοβικού να δεχτεί τον αποχωρισμό, να δεχτεί πως δεν είναι όλα εφικτά, πως η αιμομιξία δεν είναι εφικτή, υποχωρούν όταν στη μεταβίβαση εμφανίζεται μια καινούργια φαντασίωση, στην οποία τα ασφυκτικά σημαίνοντα της πλησμονής έχουν δώσει τη θέση τους σ' εκείνα της ελλείψεως. Η αβεβαιότητα υποχωρεί, το αίνιγμα της επιθυμίας του Άλλου καθίσταται λιγότερο αγχογόνο, λιγότερο επιτακτική η ανάγκη κατασκευής ενός φοβικού συστήματος. Και τότε το παιδί μπορεί ν' αφήσει τον κλειστό του χώρο, να το σκάσει από τη γυάλα - να ξανοιχτεί με μεγαλύτερη βεβαιότητα στην αβεβαιότητα που είναι η ζωή.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΟΤΑΜΟΣ 
Σελίδες : 328 
ISBN : 978-960-545-027-4 
Σχήμα : 15,5Χ23 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2013 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση