\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ-ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
(108111481)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται τις βασικές διαστάσεις της παρατήρησης διδασκαλίας. Η παρατήρηση διδασκαλίας ως παρατήρηση της συμπεριφοράς -ή των συμπεριφορών που «παράγουν» τη διδασκαλία- έχει στο χώρο της παιδαγωγικής Επιστήμης και παιδαγωγικής πρακτικής ως συστήματα αναφοράς α) τη διδακτική έρευνα, β) την παιδαγωγική-διδακτική πρακτική των μάχιμων εκπαιδευτικών και γ) την εκπαίδευση των υποψηφίων εκπαιδευτικών. Αρχικά εξετάζεται η Παρατήρηση Διδασκαλίας ως μέθοδος της διδακτικής έρευνας και γίνεται εκτενής αναφορά στις μορφές, τη μεθόδευση και τα προβλήματά της. Στη συνέχεια ακολουθεί η πραγμάτευση της παρατήρησης συμπεριφοράς ως διαγνωστικής μεθόδου: το ενδιαφέρον μας εστιάζεται στον δάσκαλο ως εξ αντικειμένου παρατηρητή, αφού αυτός είναι επιφορτισμένος με την παρατήρηση των μαθητών του, των αποτελεσμάτων της δράσης του και πιο συγκεκριμένα τον έλεγχο της επίτευξης των εκάστοτε διδακτικών στόχων του. Παρακάτω εξετάζεται η Παρατήρηση Διδασκαλίας ως ιδιαίτερη εκπαιδευτική κατάσταση στο πλαίσιο θεσμοποιημένης πανεπιστημιακής εκπαίδευσης των δασκάλων και αναλύονται οι βασικές λειτουργίες της. Ακολουθεί η ανάλυση της διδασκαλίας από την προοπτική της παρατήρησής της και εντοπίζονται τα γνωρίσματα που τη χαρακτηρίζουν ως αντικείμενο παρατήρησης. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|