\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΑΡΙΣΤEIA
(108109863)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ Το παρόν βιβλίο παρουσιάζει μία προσέγγιση της επιχειρηματικής δραστηριότητας που εστιάζει σε όλους τους πόρους μίας οργάνωσης στη συνεχή και ταυτόχρονη βελτίωση της ποιότητας και της παραγωγικότητας. Ο σκοπός αυτής της προσέγγισης είναι να βελτιώνουμε συνεχώς τις επιδόσεις της οργάνωσης και, στη συνέχεια, την ανταγωνιστικότητα. Αυτό το βιβλίο γράφτηκε ως απάντηση στην ανάγκη για ένα πρακτικό εργαλείο διδασκαλίας που περιλαμβάνει όλα τα διαφορετικά στοιχεία της διοίκησης της ποιότητας, συμπεριλαμβανομένων των προσεγγίσεων του Lean, του Έξι Σίγμα και του Lean Έξι Σίγμα και τα συγκεντρώνει σε μία συνεκτική μορφή που επιτρέπει στον αναγνώστη να κατανοήσει τόσο το γενικό πλαίσιο όσο και τις λεπτομέρειες της διοίκησης της ποιότητας. Η άμεση, απλή παρουσίαση του υλικού εστιάζει στο να κάνει τις θεωρίες και τις αρχές της διοίκησης της ποιότητας πρακτικές και χρήσιμες σε ένα πραγματικό περιβάλλον. Επικαιροποιημένη έρευνα έχει ενσωματωθεί επίσης στο βιβλίο με απλό και κατανοητό τρόπο. Η όγδοη έκδοση περιέχει σημαντικές βελτιώσεις που αντανακλούν τη συνεχή εξέλιξη της διοίκησης της ποιότητας, καθώς και συστάσεις από κριτές και χρήστες του βιβλίου. Αυτές οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν τα ακόλουθα: ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|