Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΔΙΚΑΙΟ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
ΔΙΚΑΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
  • ΔΙΚΑΙΟ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΔΙΚΑΙΟ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
(108108606)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το «ΔΙΚΑΙΟ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ» δομείται σε τρία μείζονα μέρη:

α) τη γενική εισαγωγή στο δίκαιο ανταγωνισμού, όπου εξετάζονται το αντικείμενο προστασίας του δικαίου του ελεύθερου ανταγωνισμού (§1), η οικονομική ανάλυση του ανταγωνισμού (§2), και οι διασυνοριακοί περιορισμοί του ανταγωνισμού (§3),

β) το ουσιαστικό δίκαιο του ανταγωνισμού όπου αναλύονται η προστασία του ελεύθερου ανταγωνισμού στην Ελλάδα, η θέση της Επιτροπής Ανταγωνισμού και η εξέλιξη της σχέσης ελληνικού και ενωσιακού δικαίου (§4), η σχέση του δικαίου του ελεύθερου με το δίκαιο του αθέμιτου ανταγωνισμού (§5), το υποκείμενο της απαγόρευσης: η επιχείρηση (§6), το αντικείμενο της απαγόρευσης: μορφές συμπράξεων (§7), ο περιορισμός του ανταγωνισμού (§8), η εφαρμογή του άρθρου 101 παρ. 3 ΣΛΕΕ και άρθρου 1 παρ. 3 Ν 3959/2011 (§9), η οριζόντια συνεργασία (§10), οι συμφωνίες επί δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας-μεταφορά τεχνολογίας (§11), οι κάθετες συμφωνίες (§12), η κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης (§13), οι καταχρήσεις μη τιμολογιακού χαρακτήρα (§14), οι καταχρήσεις τιμολογιακού χαρακτήρα (§15), οι κρατικοί περιορισμοί του ανταγωνισμού (§16), οι συγκεντρώσεις επιχειρήσεων (§17),

γ) η εφαρμογή των κανόνων ανταγωνισμού όπου παρουσιάζονται η Επιτροπή Ανταγωνισμού: οργάνωση, διαδικασία, δικαστικός έλεγχος (§18), η δεσμευτικότητα των αποφάσεων της Επιτροπής Ανταγωνισμού (§19), η εφαρμογή του ενωσιακού και ελληνικού δικαίου του ανταγωνισμού από διαιτητικά όργανα (§20), τα πρόστιμα, το πρόγραμμα επιείκειας και η διευθέτηση (§21), τα διορθωτικά μέτρα και οι δεσμεύσεις (§22), οι διοικητικές κυρώσεις στο δίκαιο ανταγωνισμού και η αρχή της αναλογικότητας (§23), οι αστικές αξιώσεις (§24), και τέλος το ποινικό δίκαιο του ελεύθερου ανταγωνισμού (§25). Κάθε ενότητα συνοδεύεται από βιβλιογραφία, ενώ το έργο διαθέτει ενιαίο αλφαβητικό ευρετήριο.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 
Σελίδες : 1468 
ISBN : 978-960-562-084-4 
Μήνας έκδοσης : Μάρτιος 
Έτος έκδοσης : 2013 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση