Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Δωρεάν Παράδοση
ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ
ΔΙΚΑΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
  • ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 80.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ
(108108308)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Βασικός στόχος της παρούσας έβδομης έκδοσης του κλασικού έργου για το εταιρικό δίκαιο είναι η ενημέρωση του συγγράμματος σχετικά με τις αλλαγές στο εταιρικό δίκαιο. Είναι γεγονός ότι με την πρόσφατη νομοθετική παραγωγή το εταιρικό δίκαιο εμπλουτίστηκε και εκσυγχρονίστηκε σημαντικά. Εμπλουτίστηκε με την εισαγωγή μιας νέας εταιρικής μορφής, της ιδιωτικής κεφαλαιουχικής εταιρίας (ΙΚΕ), και εκσυγχρονίστηκε με την αναμόρφωση του δικαίου των προσωπικών εμπορικών εταιριών, το οποίο ίσχυε αναλλοίωτο από συστάσεως του ελληνικού κράτους. Δεν είναι τυχαίο ότι τόσο η ΙΚΕ όσο και οι προσωπικές εταιρίες, που εισήχθησαν με τον Ν 4072/2012, απευθύνονται στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες, λόγω και της οικονομικής κρίσης, μετά την επί πολλά χρόνια κυριαρχία της «ανοικτής» ανώνυμης εταιρίας, βρίσκονται στο επίκεντρο όχι μόνο του ελληνικού αλλά και του διεθνούς ενδιαφέροντος.

Πέραν τούτων, από το τρέχον έτος τέθηκε σε πλήρη εφαρμογή το γενικό εμπορικό μητρώο, ενώ με τον Ν 3853/2010, ο οποίος εφαρμόζεται σε όλες τις εταιρικές μορφές, απλοποιήθηκε η σύσταση ίδρυσης εταιριών με τη θεσμοθέτηση της υπηρεσίας μιας στάσης. Επιπλέον, με τον Ν 3884/2010 ενσωματώθηκε στο ελληνικό δίκαιο η οδηγία 2007/36/ΕΚ για την άσκηση ορισμένων δικαιωμάτων από μετόχους εισηγμένων εταιριών. Υπάρχουν και άλλες εξελίξεις, όπως η εισαγωγή του Ν 3777/2009 για τις διασυνοριακές συγχωνεύσεις κεφαλαιουχικών εταιριών, ο Ν 3693/2008 για την εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την οδηγία 2006/43/ΕΚ περί υποχρεωτικών ελέγχων των ετήσιων και των ενοποιημένων λογαριασμών, η πρόταση κανονισμού για την ευρωπαϊκή ιδιωτική εταιρία.

Όλες αυτές οι νομοθετικές ρυθμίσεις ελήφθησαν υπόψη στη νέα έκδοση, βέβαια στο πλαίσιο του σκοπού του συγγράμματος ως ευσύνοπτου εγχειριδίου χρήσιμου για τους μελετητές του εταιρικού δικαίου.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 
Σελίδες : 672 
ISBN : 978-960-562-031-8 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2012 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση