Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΜΕ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΔΙΚΑΙΟ ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
  • ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΜΕ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 32.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΜΕ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
(108108303)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥ

Αντικείμενο του βιβλίου «Οριοθέτηση της προσωπικότητας στην αντιπαράθεσή της με τα ΜΜΕ» αποτελεί το δυσχερές -θεωρητικά και πρακτικά- θέμα της σύγκρουσης δύο υψηλών αξιών, της ελευθερίας έκφρασης και πληροφόρησης εκ μέρους των ΜΜΕ αφενός και της προστασίας της προσωπικότητας που κινδυνεύει να πληγεί από την άσκηση της ελευθερίας αυτής αφετέρου. Ο συγγραφέας θέτει ως αφετηρία των σκέψεών του την διάταξη του άρθρου 57 ΑΚ και φυσικά το Σύνταγμα και την ΕΣΔΑ και αναγάγει σε κριτήριο για την οριοθέτηση του παρανόμου της προσβολής της προσωπικότητας την διάταξη του άρθρου 367 παρ. 1γ ΠΚ.

Στο βιβλίο «Οριοθέτηση της προσωπικότητας στην αντιπαράθεσή της με τα ΜΜΕ» αναλύονται διεξοδικά έννοιες όπως το δικαιολογημένο ενδιαφέρον πληροφόρησης του κοινού, η κατάχρηση δικαιώματος, η σημασία της αλήθειας του ισχυρισμού, η τιμή κ.ά. Επισημαίνεται το πρόβλημα της δημοσιογραφικής έρευνας και των παρανόμως κτηθεισών πληροφοριών, το πρόβλημα της σάτιρας, καθώς και τα θέματα που ανακύπτουν από την εφαρμογή του Ν 2472/1997, για τα προσωπικά δεδομένα.

Τέλος, ο συγγραφέας, εντάσσοντας και το διαδίκτυο ως μέσο μαζικής επικοινωνίας, παρουσιάζει τα ζητήματα που ανακύπτουν από την χρήση στον κυβερνοχώρο όσον αφορά την προσβολή της προσωπικότητας (cybersquatting και typosquatting κ.ά.).

Η επικαιρότητα του βιβλίου «Οριοθέτηση της προσωπικότητας στην αντιπαράθεσή της με τα ΜΜΕ» είναι δεδομένη και τα επιχειρήματα του συγγραφέα, για αναγωγή του σεβασμού της ανθρώπινης αξίας σε υπέρτατο κριτήριο, διαχρονικά.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 
Σελίδες : 160 
ISBN : 978-960-562-037-0 
Σειρά : ΜΕΛΕΤΕΣ ΑΣΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2012 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση