Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
  • ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 42.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ
(108108299)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ

Το βιβλίο «Κοστολόγηση - Η λογιστική διαδικασία προσδιορισμού του κόστους», ως νέα έκδοση της Οικονομικής Βιβλιοθήκης, έχει σκοπό να παρουσιάσει με απλό και κατανοητό τρόπο τις βασικές και κύριες έννοιες του κόστους και της κοστολόγησης.

Επιπλέον, το εγχειρίδιο «Κοστολόγηση - Η λογιστική διαδικασία προσδιορισμού του κόστους» αναδεικνύει τα θέματα ως κάτωθι:

i. Περιγράφει αναλυτικά και θεωρητικά αναπτύσσει τα επιμέρους θέματα της Κοστολόγησης.
ii. Αναδεικνύει πρακτικούς τρόπους εφαρμογής της θεωρίας στο περιβάλλον της παραγωγής προϊόντων και υπηρεσιών.
iii. Παρέχει πληθώρα παραδειγμάτων και λυμένων ασκήσεων, ώστε να γίνεται καλύτερα κατανοητή η σημασία της κοστολογικής πληροφορίας στη λήψη των επιχειρηματικών αποφάσεων.

Μέσα από πίνακες, διαγράμματα, λογιστικά παραδείγματα και ασκήσεις παρουσιάζεται σε πλήρη ανάπτυξη ο τρόπος λειτουργίας της Ομάδας 9 της Αναλυτικής Λογιστικής Εκμετάλλευσης του Ελληνικού Γενικού Λογιστικού Σχεδίου (Ε.Γ.Λ.Σ.).

Το έργο «Κοστολόγηση - Η λογιστική διαδικασία προσδιορισμού του κόστους» αναπτύσσει πλήρως τα εξής θέματα: 1. Κόστος και Κοστολόγηση 2. Οργάνωση Κοστολογίου 3. Λογιστική κόστους (Αναλυτική Λογιστική) 4. Αποθέματα 5. Η Εργασία, ως στοιχείο του κόστους 6. Γενικά Βιομηχανικά Έξοδα 7. Κοστολόγηση Εξατομικευμένης Παραγωγής 8. Κοστολόγηση Συνεχούς κατά Φάση Παραγωγής 9. Κοστολόγηση Συμπαραγώγων και Υποπαραγώγων προϊόντων 10. Μέθοδος Κοστολόγησης του Προτύπου Κόστους (Standard Costing) 11. Άμεση (ή οριακή) Kοστολόγηση 12. Σημείο Eξίσωσης Eσόδων και Συνολικού Κόστους (Νεκρό Σημείο) και 13. Κοστολόγηση με βάση τις δραστηριότητες (Αctivity Based Costing - A.B.C.)

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 
Σελίδες : 360 
ISBN : 978-960-272-880-2 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2011 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση