Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Βοηθήματα Λυκείου
Βοηθήματα Γυμνασίου
Βοηθήματα Δημοτικού
Βοηθήματα Νηπιαγωγείου
Γλώσσα-Σημειολογία
Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών
Εκπαίδευση
Α.Σ.Ε.Π.
Λεξικά
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΞΙΕΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΞΙΕΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:14.00 € 
μόνο 12.60 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΞΙΕΣ
(108107559)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Η προβληματική της παρούσας μελέτης συνδέεται με τη διαμόρφωση μιας συζήτησης με όρους σημειωτικής, γύρω από θέματα σκοπών και αξιών στην εκπαίδευση, σε μικρο- και μακρο-επίπεδο. Ειδικότερα η μελέτη επιχειρεί να συμβάλει στη διερεύνηση της σχέσης των δομών σημασίας κατοχύρωσης των σκοπών της εκπαίδευσης στον ελλαδικό χώρο, με εκείνους σε διεθνές επίπεδο.

Τα κείμενα, τα οποία αναλύονται μέσα από μια σημειωτική προσέγγιση, είναι: (α) ο σκοπός της παιδείας, «Σύνταγμα της Ελλάδος». (β) ο σκοπός της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, «Νόμος 1566/1985, Δομή και λειτουργία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης». (γ) ο σκοπός της νέας εκπαίδευσης, Delors, J. (2002), «Εκπαίδευση, ο θησαυρός που κρύβει μέσα της, Έκθεση της Διεθνούς Επιτροπής για την εκπαίδευση στον 21ο αιώνα». Σε συνάρτηση με τον παραπάνω στόχο τέθηκε η υπόθεση ότι τα τρία κείμενα ορίζουν μια σχέση μεταξύ τους, όχι μόνο νοηματική αλλά και ιδεολογική, η οποία εκφράζεται γλωσσικά με συνειδητές ή μη επιλογές.

Οι σκοποί στα τρία κείμενα προσεγγίστηκαν ως αρθρωμένα σημασιολογικά σύνολα, τα οποία φέρουν ένα αξιακό ιδεολογικό φορτίο, το οποίο προκύπτει από το εκάστοτε πλαίσιο αναφοράς τους. Η ανάλυση επικεντρώθηκε στα δομικά στοιχεία του κειμένου, δηλαδή, τους κώδικες. Η ανίχνευση της σχέσης των τριών κειμένων προκύπτει μέσα από ορισμένες παράλληλες θεωρήσεις, οι οποίες αναγάγουν τις σχέσεις των κωδίκων σε μαθηματικές σχέσεις από τη θεωρία συνόλων.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : UNIVERSITY STUDIO PRESS 
Σελίδες : 146 
ISBN : 978-960-12-2128-1 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2012 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση