\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΞΙΕΣ
(108107559)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Η προβληματική της παρούσας μελέτης συνδέεται με τη διαμόρφωση μιας συζήτησης με όρους σημειωτικής, γύρω από θέματα σκοπών και αξιών στην εκπαίδευση, σε μικρο- και μακρο-επίπεδο. Ειδικότερα η μελέτη επιχειρεί να συμβάλει στη διερεύνηση της σχέσης των δομών σημασίας κατοχύρωσης των σκοπών της εκπαίδευσης στον ελλαδικό χώρο, με εκείνους σε διεθνές επίπεδο. Τα κείμενα, τα οποία αναλύονται μέσα από μια σημειωτική προσέγγιση, είναι: (α) ο σκοπός της παιδείας, «Σύνταγμα της Ελλάδος». (β) ο σκοπός της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, «Νόμος 1566/1985, Δομή και λειτουργία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης». (γ) ο σκοπός της νέας εκπαίδευσης, Delors, J. (2002), «Εκπαίδευση, ο θησαυρός που κρύβει μέσα της, Έκθεση της Διεθνούς Επιτροπής για την εκπαίδευση στον 21ο αιώνα». Σε συνάρτηση με τον παραπάνω στόχο τέθηκε η υπόθεση ότι τα τρία κείμενα ορίζουν μια σχέση μεταξύ τους, όχι μόνο νοηματική αλλά και ιδεολογική, η οποία εκφράζεται γλωσσικά με συνειδητές ή μη επιλογές. Οι σκοποί στα τρία κείμενα προσεγγίστηκαν ως αρθρωμένα σημασιολογικά σύνολα, τα οποία φέρουν ένα αξιακό ιδεολογικό φορτίο, το οποίο προκύπτει από το εκάστοτε πλαίσιο αναφοράς τους. Η ανάλυση επικεντρώθηκε στα δομικά στοιχεία του κειμένου, δηλαδή, τους κώδικες. Η ανίχνευση της σχέσης των τριών κειμένων προκύπτει μέσα από ορισμένες παράλληλες θεωρήσεις, οι οποίες αναγάγουν τις σχέσεις των κωδίκων σε μαθηματικές σχέσεις από τη θεωρία συνόλων. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|