\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΙΚΗ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
(108106599)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Στο βιβλίο καταβάλλεται προσπάθεια πρωταρχικά να διευκρινιστούν οι σκοποί και οι στόχοι του μαθήματος της αθλητικής (φυσικής) αγωγής. Μέσα από τις πολύπλευρες απόψεις που παρατίθενται αναδύονται οι σκοποί και οι στόχοι του γνωστικού αυτού αντικειμένου, οι οποίοι είναι προσαρμοσμένοι στις ανάγκες και τις απαιτήσεις των καιρών. Ένα σημαντικό σημείο στο οποίο εστιάζουν οι συγγραφείς είναι το κατά πόσον μπορούν οι μαθητές στο σχολείο να αναπτύξουν τις σωματικές ικανότητες, δηλαδή τη φυσική κατάσταση, ή όχι. Στο ίδιο κεφάλαιο παρουσιάζεται το θέμα του fitness και της βιοπροπόνησης, με την πίστη ότι αποτελεί τη λύση του προβλήματος για τους μαθητές λυκείου. Δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στον προγραμματισμό του μαθήματος και καταδεικνύεται η βαρύνουσα σημασία του αναλυτικού προγράμματος, που αποτελεί την πυξίδα του διδάσκοντος, χωρίς βέβαια να βάζει φραγμούς στη δημουργική φαντασία και στις προσωπικές ικανότητές του. Γίνεται επίσης αναφορά στα προβλήματα της co-education καθώς και σ' αυτά των συνεπειών της αλλαγής του τρόπου ζωής του σύγχρονου ανθρώπου και ιδιαίτερα των παιδιών.. Το θέμα αυτό συνδέεται άμεσα με την ορθοσωμία των παιδιών και χρήζει άμεσης αντιμετώπισης. Οι συγγραφείς αναφέρονται επίσης σε όλες τις σύγχρονες εξελίξεις και τάσεις του γνωστικού αντικειμένου της αθλητικής αγωγής, με την ελπίδα να δώσουν έμπνευση για επιθυμητές αλλαγές. Τέλος, στο βιβλίο συμπεριλαμβάνεται ένα μεγάλο παράρτημα που εμπεριέχει την εξέλιξη του γνωστικού αντικειμένου, μέσω της νομοθεσίας και των αναλυτικών προγραμμάτων, από την ίδρυση του νεοελληνικού κράτους, όπως επίσης και αναλυτικά προγράμματα πολλών προηγμένων χωρών της Δύσης, όπως Η.Π.Α., Αγγλίας, Γερμανίας, Γαλλίας και Καναδά. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|