Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ-ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ-ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:29.81 € 
μόνο 26.83 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ-ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
(108105136)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια εμπεριστατωμένη και πλήρη παρουσίαση του αντικειμένου και του τρόπου λειτουργίας των δημοσίων σχέσεων. Συγκεκριμένα, ο αναγνώστης θα βρει, μεταξύ άλλων, αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με:

  • Την εξέλιξη του επαγγέλματος των δημοσίων σχέσεων.
  • Τις ομοιότητες και διαφορές των δημοσίων σχέσεων από το μάρκετινγκ, τη διαφήμιση και τη δημοσιογραφία.
  • Την ηθική του επαγγέλματος.
  • Το θεωρητικό και εννοιολογικό πλαίσιο των δημοσίων σχέσεων.
  • Την πολιτική οικονομία των δημοσίων σχέσεων.
  • Τις δημόσιες σχέσεις και τον ρόλο τους στην επιχείρηση/οργανισμό.
  • Τη διοίκηση της διαδικασίας μιας καμπάνιας δημοσίων σχέσεων.
  • Τις εξειδικευμένες περιοχές των δημοσίων σχέσεων, συμπεριλαμβανομένων των χρηματοοικονομικών δημοσίων σχέσεων, των κυβερνητικών δημοσίων σχέσεων, της διοίκησης ζητημάτων, του lobbying και πολλών άλλων.
  • Τα σύγχρονα θέματα δημοσίων σχέσεων, συμπεριλαμβανομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media), της επικοινωνίαςκρίσεων, της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και των παγκόσμιων δημοσίων σχέσεων.

    Το κείμενο έχει εμπλουτιστεί με πολλά κατατοπιστικά παραδείγματα, πίνακες, μελέτες περίπτωσης, διεθνείς ολοκληρωμένες μελέτες περίπτωσης για την παροχή μιας παγκόσμιας προοπτικής και σχεδιαγράμματα. Έτσι, το βιβλίο αποτελεί ένα ολοκληρωμένο και απαραίτητο εργαλείο τόσο για τον σπουδαστή όσο και για τον επαγγελματία των δημοσίων σχέσεων, του μάρκετινγκ και άλλων ειδικοτήτων.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ 
    Σελίδες : 416 
    ISBN : 978-960-7860-97-2 
    Σχήμα : 17Χ24 
    Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
    Έτος έκδοσης : 2012 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση