Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Η ΔΙΑΜΑΧΗ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
  • Η ΔΙΑΜΑΧΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:17.00 € 
μόνο 15.30 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Η ΔΙΑΜΑΧΗ
(108105093)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Στη διαμάχη ή στη διαλεκτική μοντέρνου-μετα-μοντέρνου, και τα δύο μέρη έχουν δίκιο. Η περίπτωση δεν επιδέχεται κρίση οριστική, τα επιχειρήματα και τα γλωσσικά παιχνίδια που αντιτάσσουν και οι δύο πλευρές είναι ασύμπτωτα και άδοξα, σαν αγγελίες μαντατοφόρων που μιλούν για μιά νεφέλη, η διαφορά που εκκρεμεί δεν εκφράζεται, το διακυβευόμενο μαρτυρά ότι η μαρτυρία είναι αδύνατη, δεν υπάρχει θεμελίωση, γιατί ποτέ δεν έχουμε θεμελίωση. Τι άραγε θα πρέπει να κριθεί; Τι κρίνεται όταν «το κρίνειν είναι αυτό εδώ»;

Να υποθέσουμε ότι μοντέρνο και μετα-μοντέρνο εξομοιώνονται; Ότι το μετα-μοντέρνο βρίσκεται παράδοξα στην καρδιά της νεοτερικότητας, όταν ο Mallarme εξαγγέλει την κρίση και την κρίση της, προτρέποντάς μας να κρίνουμε το «πολύ μοντέρνο γούστο»; Να σκεφθούμε ότι η επανασύλληψη της αλήθειας θα γίνει μέσα στο φευγαλέο και την εμπειρία του, δηλαδή σε ό,τι δεν μπορεί να αναπαρασταθεί; Ότι το ερώτημα του κατά πόσο η νεοτερικότητα είναι «συνέχεια» του Διαφωτισμού δεν ισχύει και ότι η περιώνυμη διαμάχη ξαναπιάνει τον παλιό δόλο των θεών, δόλο μιάς φιλοσοφίας της συνείδησης ενός ανθρώπου στη θέση του θεού; Αντιμετωπίζουμε εδώ την πανουργία του Λόγου και της Ιστορίας; Βρισκόμαστε σ ένα εγελιανό αδιέξοδο όπου οι δύο όροι της «αντίθεσης» λαμβανόμενοι καθ εαυτοί δικαιώνονται, οδηγούμενοι. Ωστόσο, «στον ίδιο βαθμό σε σφάλμα», αφήνοντας -όπως στην τραγωδία- τη διαμάχη ανοικτή; Και η διαμάχη, αυτός ο λόγος αλλά και αυτή η διαδρομή (discursus) ανάμεσα στην νεοτερικότητα και τον εαυτό της (το μετά-μοντέρνο), δεν είναι ο σκοπός (και τέλος) της φιλοσοφίας σήμερα, ως προς το σήμερα για το οποίο η φιλοσοφία αξίζει να υπάρχει;

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΛΕΘΡΟΝ 
Σελίδες : 276 
ISBN : 960-7599-55-1 
Σειρά : ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ 
Έτος έκδοσης : 2000 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση