\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
(108104323)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Η βιβλιογραφία στην Ελληνική γλώσσα όσον αφορά στην Διοίκηση Οργανισμών Κοινωνικής Πρόνοιας τόσο του δημόσιου όσο και του εθελοντικού, μη κερδοσκοπικού τομέα είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Η συγγραφή του παρόντος βιβλίου αποσκοπεί στην κάλυψη αυτού του κενού. Η συγκυρία της οικονομικής κρίσης και της προσπάθειας ριζικής διοικητικής μεταρρύθμισης της χώρας, επιβάλλει την ουσιαστική βελτίωση της διοίκησης των Κοινωνικών Υπηρεσιών. Η χρηστή επαγγελματική διοίκηση είναι απαίτηση και προσδοκία της κοινωνίας, των εξυπηρετούμενων πολιτών αλλά και των οικονομικών χορηγών των οργανισμών του εθελοντικού μη κερδοσκοπικού τομέα. Θεωρείται αυτονόητο ότι η διοίκηση των Κοινωνικών Υπηρεσιών στηρίζεται και χρησιμοποιεί θεωρίες, έννοιες και τεχνικές που εφαρμόζονται τόσο στο δημόσιο όσο και τον ιδιωτικό κερδοσκοπικό τομέα. Όμως πρέπει να είναι προσανατολισμένη στον ιδιαίτερο ρόλο των Κοινωνικών Υπηρεσιών για την επίλυση κοινωνικών προβλημάτων και την ικανοποίηση ανθρώπινων αναγκών. Ένα κρίσιμο ερώτημα σχετικά με τη διοίκηση των Κοινωνικών Υπηρεσιών είναι το τι είναι διαφορετικό στη διοίκησή τους σε σχέση με άλλους τομείς στο δημόσιο και τον ιδιωτικό κερδοσκοπικό τομέα. Η απάντηση δεν είναι απλή ούτε εύκολη. Οι γενικές βασικές αρχές διοίκησης ισχύουν τόσο για τον κερδοσκοπικό όσο και για τον εθελοντικό τομέα. Ταυτόχρονα όμως πρέπει να τονιστεί η ιδιαιτερότητα των Κοινωνικών Υπηρεσιών ως προς την αποστολή, τις αξίες και παραδοχές στη λειτουργία τους. Η παροχή υπηρεσιών σε όλο σχεδόν το φάσμα των οργανισμών κοινωνικής πρόνοιας, υγείας, ψυχικής υγείας, δημόσιας υγείας, αντιμετώπισης της ουσιοεξάρτησης, έχει κοινά χαρακτηριστικά, αφού στο επίκεντρο είναι η παροχή φροντίδας στον άνθρωπο και κατά κανόνα στον πάσχοντα συνάνθρωπο που αντιμετωπίζει βιο-ψυχο-κοινωνικά και πνευματικά προβλήματα. Ταυτόχρονα, κάθε ένας από τους τομείς αυτούς έχει τις ιδιαιτερότητές του, που απαιτούν ειδικές γνώσεις και δεξιότητες από τα διευθυντικά στελέχη στην άσκηση των καθηκόντων τους. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|