Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΥΦΕΣΗ ΤΩΡΑ!
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΥΦΕΣΗ ΤΩΡΑ!
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΥΦΕΣΗ ΤΩΡΑ!
(108102449)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Πάνω από τέσσερα χρόνια έχουν περάσει από τότε που ξεκίνησε η Μεγάλη Ύφεση, το 2007. Περίπου 24.000.000 Αμερικανοί είναι άνεργοι ή υποαπασχολούμενοι και, με τον τρέχοντα ρυθμό δημιουργίας θέσεων εργασίας, μέχρι τα τέλη της δεκαετίας δεν πρόκειται να επιστρέψουμε στα φυσιολογικά επίπεδα απασχόλησης. Η κατάσταση είναι τραγική. Πρέπει να τη δεχτούμε;

''Όχι!'' είναι η απάντηση που δίνει ο νομπελίστας οικονομολόγος Paul Κrugman σε αυτό το κάλεσμα για δράση. Έχουμε ξαναβρεθεί σε αυτή τη θέση, και ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε• το μόνο που μας λείπει είναι η πολιτική βούληση.

Ο Krugman μάς παρουσιάζει τη χρηματοπιστωτική κρίση που αποτέλεσε το έναυσμα για τη μεγαλύτερη πτωτική στροφή της οικονομίας μετά τη Μεγάλη Ύφεση της δεκαετίας του 1930, καθώς και τις προσπάθειες που έχουν καταβληθεί ώς τώρα για την αντιμετώπισή της. Πόσο πρέπει να ανησυχούμε για τον πληθωρισμό; Για το έλλειμμα; Για την αποκανονικοποίηση των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων; Σαν πυγμάχος που ελίσσεται στο ρινγκ, ο Krugman προσεγγίζει αυτά τα ζητήματα -κι ακόμα περισσότερα- με τη σειρά, επιτίθεται κατά μέτωπο και καταρρίπτει κάθε πιθανή αντίρρηση, μέχρι που στριμώχνει τους αντιπάλους του στη γωνία, έτοιμος να τους βγάλει νοκ άουτ.

Η πορεία που οφείλουμε να ακολουθήσουμε είναι σαφής. Προτεραιότητά μας πρέπει να είναι η επιστροφή στην ανάπτυξη. Κάθε μέρα που περνάμε σε επίπεδο παραγωγής κάτω του φυσιολογικού διογκώνει τις αστρονομικές οικονομικές απώλειες από την ύφεση. Αυτό που χρειάζεται για μια ταχεία, ισχυρή ανάκαμψη είναι ακριβώς εκείνο που χρειαζόταν και στις προηγούμενες κρίσεις: άμεση αύξηση των κρατικών δαπανών, ώστε η οικονομία να ξαναπάρει μπροστά. Το οφείλουμε όχι μόνο στους ανέργους, για τους οποίους ο Krugman γράφει με τόση ευφράδεια, αλλά και σε όλους όσοι έχουν πληγεί από αυτή την τραγωδία: τέλος στην ύφεση τώρα!

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΟΛΙΣ 
Μετάφραση : ΘΕΟΥ ΤΙΝΑ 
Σελίδες : 272 
ISBN : 978-960-435-358-3 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Ιούλιος 
Έτος έκδοσης : 2012 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση