Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Παιδική Λογοτεχνία
Παραμύθια
Εκπαιδευτικά
Βιβλία Δραστηριοτήτων
Προσχολικά
Διάφορα
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΧΜ ΠΟΥ ΕΙΔΑ!
ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
  • ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΧΜ ΠΟΥ ΕΙΔΑ!
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:9.90 € 
μόνο 7.92 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΧΜ ΠΟΥ ΕΙΔΑ!
(108102149)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Έχεις σκεφτεί ποτέ μια... φανταστική ιδέα;
Ε, τότε είμαι σίγουρος πως όταν τη σκέφτηκες έκανες''...χμ!''
Αρα σίγουρα ξέρεις πώς είναι να κάνεις ''...χμ!''
>Αλλά με τίποτα δεν μπορεί να ξέρεις πώς είναι... να βλέπεις Χμ!

Θα χρειαστεί να διαβάσεις πολύ προσεκτικά την... χμαπίθανη ιστορία μου ώστε να πάρεις μια ιδέα για το πώς είναι να βλέπεις ένα Χμ πάνω στο τετραδιάκι σου και να έχεις τη σιγουριά... πως δεν ήταν ιδέα σου!

Έγκμοντ Κλαβιέ, ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΤΟΥ ΑΝΗΚΟΥΣΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥ

Οι ιστορίες των Χμ, όπως τις κατέγραψε ο ερευνητής του ανήκουστου και ανύπαρκτου Έγκμοντ Κλαβιέ (με τη βοήθεια της αρχιβοηθού του, Κατερίνας Κρις), γράφτηκαν για να κάνουν τα παιδιά να αγαπήσουν το διάβασμα. Γιατί τα βιβλία έχουν πολλές λέξεις, και οι λέξεις αρέσουν πολύ στα Χμ κι έτσι οι πιθανότητες ένα παιδί να συναντήσει τα Χμ αυξάνονται μόλις ανοίξει ένα βιβλίο κι αρχίσει να το διαβάζει. Οι ιστορίες των Χμ γράφτηκαν και για να κάνουν τα παιδιά να αγαπήσουν το γράψιμο. Γιατί όταν κάποιος γράφει, είναι πολύ πιθανόν να εμφανιστεί στη σελίδα του τετραδίου του ένα Χμ, για να τον βοηθήσει να γράψει ακόμα καλύτερα! Όπως ακριβώς συνέβη και με τον Έγκμοντ!

Τι είναι ένα Χμ;
Είναι ένα μικροσκοπικό πλάσμα που ζει στις σελίδες των βιβλίων και των τετραδίων. Είναι ένα πλάσμα που χαίρεται κάθε φορά που κάποιος διαβάζει τις σελίδες των βιβλίων ή γράφει στις σελίδες των τετραδίων.

Πώς είναι ένα Χμ;
Έχει κεφάλι μυτερό, σαν μύτη μολυβιού. Φοράει πάντα παπούτσια σαν σκι (δηλαδή, παπουτσοσκί), για να κινείται πολύ γρήγορα. Και κρατάει πάντα μια ομπρέλα, που: α. το βοηθάει να στηρίζεται όταν κινείται πάνω στις σελίδες, β. το βοηθάει να κινείται γρήγορα στις σελίδες που έχουν γραμμές και γ. το προστατεύει από τις βροχές. Για σκεφτείτε καλά... Εσείς έχετε συναντήσει ποτέ ένα τέτοιο πλασματάκι;

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΕΔΡΟΣ 
Σελίδες : 104 
ISBN : 978-960-04-4300-4 
Σχήμα : 14,5Χ21 
Σειρά : ΟΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ ΕΓΚΜΟΝΤ ΚΛΑΒΙΕ 
Μήνας έκδοσης : Ιούνιος 
Έτος έκδοσης : 2012 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση