\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΜΟΣ 1
(108101987)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΓΡΜΜΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑ ΠΑΙΓΝΙΩΝ Το βιβλίο αυτό επικεντρώνεται στο γραμμικό προγραμματισμό, ο οποίος είναι ο πιο γνωστός κλάδος μαθηματικού προγραμματισμού και ίσως η πιο αναπτυγμένη και ευρύτερα χρησιμοποιούμενη τεχνική επιχειρησιακής έρευνας. Το βιβλίο αποτελείται από τρία μέρη. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει πέντε κεφάλαια στα οποία γίνεται η θεμελίωση του γραμμικού προγραμματισμού. Ειδικότερα, το πρώτο κεφάλαιο εστιάζεται στα μοντέλα του γραμμικού προγραμματισμού και τη γραφική τους απεικόνιση στο χώρο των δύο διαστάσεων. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναπτύσσεται η κυρίαρχη, ακόμα και σήμερα, τεχνική για την επίλυση προβλημάτων γραμμικού προγραμματισμού, η μέθοδος simplex. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο τρόπος με τον οποίο η μέθοδος simplex αντιμετωπίζει ιδιόμορφα προβλήματα γραμμικού προγραμματισμού. Το τέταρτο κεφάλαιο αφιερώνεται στο δυϊκό πρόβλημα, ενώ στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι διαδικασίες της ανάλυσης ευαισθησίας και του παραμετρικού προγραμματισμού. Το δεύτερο μέρος του βιβλίου πραγματεύεται προχωρημένου επιπέδου θέματα γραμμικού προγραμματισμού και απευθύνεται σε όσους θέλουν να εμβαθύνουν και να διευρύνουν τις γνώσεις τους στο αντικείμενο του γραμμικού προγραμματισμού, ασχολούμενοι ίσως στη συνέχεια και ερευνητικά με αυτό. Στην πεντηκονταετή σχεδόν ιστορία του γραμμικού προγραμματισμού, η μέθοδος simplex κατείχε -και σε μεγάλο βαθμό ακόμα κατέχει- δεσπόζουσα θέση. Οι σύγχρονοι εμπορικοί κώδικες γραμμικού προγραμματισμού ενσωματώνουν παραλλαγές της βασικής μεθόδου simplex, οι οποίες είναι υπολογιστικά ταχύτερες. Αυτοί οι αλγόριθμοι τύπου simplex αποτελούν το αντικείμενο του έκτου κεφαλαίου του βιβλίου. Στο έβδομο κεφάλαιο του βιβλίου εξετάζουμε τη σύγκλιση και την υπολογιστική πολυπλοκότητα της μεθόδου simplex, καθώς και τον αλγόριθμο των ελλειψοειδών, τον πρώτο ιστορικά αλγόριθμο γραμμικού προγραμματισμού με πολυωνυμική πολυπλοκότητα. Στο όγδοο κεφάλαιο του βιβλίου παρουσιάζουμε τις γενικές αρχές και το θεωρητικό πλαίσιο των αλγορίθμων εσωτερικού σημείου, οι οποίοι αποτελούν την πιο σύγχρονη και εντυπωσιακή εξέλιξη στον τομέα του γραμμικού προγραμματισμού και άνοιξαν νέους και συναρπαστικούς δρόμους έρευνας. Το ένατο κεφάλαιο του βιβλίου επικεντρώνεται στο λογισμικό, το οποίο έχει αναπτυχθεί για την επίλυση προβλημάτων γραμμικού προγραμματισμού. Το τρίτο μέρος του βιβλίου ασχολείται με τη θεωρία παιγνίων, η οποία αποτελεί μια από τις πιο πρακτικές και εκλεπτυσμένες εφαρμογές του γραμμικού προγραμματισμού και, ειδικότερα, της θεωρίας δυϊσμού. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|