Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Βοηθήματα Λυκείου
Βοηθήματα Γυμνασίου
Βοηθήματα Δημοτικού
Βοηθήματα Νηπιαγωγείου
Γλώσσα-Σημειολογία
Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών
Εκπαίδευση
Α.Σ.Ε.Π.
Λεξικά
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
ΓΛΩΣΣΑ-ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:10.66 € 
μόνο 9.59 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
(108098280)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Για την αρχική επινόηση του αλφαβήτου και την τροποποίησή του από τους Έλληνες έχουν γραφεί πολλές και αντικρουόμενες θεωρίες - ο Δ. Κ. Ψυχογιός με το βιβλίο του ''Οι λέξεις και οι αριθμοί'' προσθέτει ακόμη μία, προσφεύγοντας στα εργαλεία της δημιουργικής επιστημολογικής και σημειωτικής φαντασίας.

Υποστηρίζει ότι κάθε απόπειρα να ερμηνευθεί η αρχική μορφή και η εξέλιξη του ελληνικού συστήματος γραφής πρέπει να λάβει σοβαρά υπ' όψιν της ότι το ελληνικό αλφάβητο, από καταβολής του, φαίνεται να είχε 27 σημεία τα οποία λειτουργούσαν ως γράμματα-ψηφία, ώστε να ικανοποιούν τις ανάγκες των μαθηματικών. Η υπόθεση αυτή στηρίζεται στις στενές σχέσεις μεταξύ των αιγυπτιακών και ελληνικών μαθηματικών, σε αντιφάσεις που εντοπίζονται μεταξύ της επιλογής των γραμμάτων και της χρήσης τους, σε αρχαιολογικά ευρήματα, στην αρχαία ελληνική ''λογιστική'' και στα παραδείγματα άλλων αλφαβήτων ή συμφωναρίων, τα οποία δημιουργήθηκαν (ή προσαρμόστηκαν αναλόγως) με βάση το ελληνικό αλφάβητο, ώστε να υπηρετούν και τις ανάγκες των μαθηματικών.

Το συμπέρασμα είναι ότι το αλφάβητο (η γραφή γενικότερα) δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται ως αυτόνομο σύστημα σημείων αλλά ως υποσύνολο ευρύτερου σημειωτικού συστήματος που αποπειράται να εκφράσει συνολικά τον ανθρώπινο λόγο - και αυτό οδηγεί σε άλλες ενδιαφέρουσες σκέψεις για τα νέα διευρυμένα συστήματα γραφής που θέτουν στη διάθεσή μας οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές και το Δίκτυο.

Χρήσιμα συμπληρώματα αυτού του βιβλίου, για παράπλευρα ζητήματα αναφερόμενα στην επικοινωνία και στη γραφή, αποτελούν τα έργα του ίδιου ''Τι είναι τα μέσα επικοινωνίας;'' και ''Τα έντυπα μέσα επικοινωνίας: από τον πηλό στο δίκτυο''.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ 
Σελίδες : 136 
ISBN : 960-03-3592-3 
Σειρά : ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ 
Έτος έκδοσης : 2003 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση