\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΤΑ Μ.Μ.Ε.
(108097944)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Το πρώτο μέρος αυτού του βιβλίου πραγματεύεται τα Μ.Μ.Ε., προβάλλοντας συγχρόνως αυτές τις δύο πλευρές, σύμφωνα με τη σειρά εμφάνισης των διαφόρων τεχνικών, και παρακολουθώντας την πορεία της εκάστοτε τεχνικής, τις πρώτες χρήσεις της, τις πρώτες της κατευθύνσεις, την κοινωνική καινοτομία, στην οποία η εν λόγω τεχνική εφεύρεση έχει ανοίξει το δρόμο. Το δεύτερο μέρος εξετάζει τους στόχους που προτάσσουν τα ίδια τα Μ.Μ.Ε. ή τους απώτερους τελικούς στόχους, που τους αποδίδουν εκείνοι στους οποίους απευθύνονται: ενημέρωση, ψυχαγωγία, επικοινωνία, εκπαίδευση. Το τρίτο μέρος εξετάζει πλείστα ζητήματα που αφορούν στην επίδραση των Μ.Μ.Ε. στον καθέναν από εμάς, στην πολιτική, στην κουλτούρα ή στο διεθνή βίο. Τα νέα Μ.Μ.Ε. -το βίντεο, τα πολυμέσα- θα αντικαταστήσουν τα παλαιότερα -το βιβλίο, την εφημερίδα; Πώς πλήττεται η ενημέρωση, τη στιγμή που τα Μ.Μ.Ε. ουδέποτε υπήρξαν πολυαριθμότερα; Τα μέσα αυτά συναποτελούν την ''τέταρτη εξουσία'' μαζί με τη νομοθετική, την εκτελεστική και τη δικαστική εξουσία; Υποταγμένα στους νόμους της οικονομίας της αγοράς, τα Μ.Μ.Ε. δεν θέτουν άραγε σε κίνδυνο την πραγματική κουλτούρα, την κουλτούρα που εκφράζει το ανθρώπινο πνεύμα και τον ανθρώπινο πολιτισμό; Συνδεδεμένη με την παγκοσμιοποίηση της οικονομίας, η ραγδαία ανάπτυξη των Μ.Μ.Ε. ευνοεί άραγε, στην αυγή της νέας χιλιετίας, την εμφάνιση του οικουμενικού χωριού; Αυτά τα ερωτήματα προσδιορίζουν τα κρίσιμα διακυβεύματα των πρώτων δεκαετιών του 21ου αιώνα. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|