Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Ελληνική Λογοτεχνία
Ξένη Λογοτεχνία
Επιστημονική Φαντασία
Εφηβική Λογοτεχνία
Βιογραφίες - Μαρτυρίες
Δοκίμια
Θέατρο
Κόμικ
Ποίηση
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΕΣ
ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
  • ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΕΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:12.78 € 
μόνο 11.50 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΕΣ
(108097600)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Αυτό το έργο αποτελεί ένα σπάνιο σύγγραμμα, που ακροβατεί μεταξύ του απρόβλεπτου και του αστείου, έχοντας δροσερό και ταυτόχρονα γλαφυρό ύφος. Είναι περισσότερο μια αποστολή -από αυτές που συνήθιζε να συγγράφει ο al-Jahiz-, παρά ένα βιβλίο, μέσα στην οποία ο συγγραφέας πραγματεύεται τον έρωτα και τον αισθησιασμό, ακολουθώντας την εξής τεχνοτροπία: από τη μια καταγράφει κατά αντιπαράθεση τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του έρωτα με εταίρες, αλλά και με εφήβους, παρεμβάλλοντας αποσπάσματα ποιημάτων αράβων ποιητών (όπως του Imru al-Qays, του Abu Nuwas, του Jamil, κ.ά.), σχετικά με το εκάστοτε θέμα και από την άλλη παραθέτει πλήθος ανεκδότων χωρίς λογική συνοχή μεταξύ τους, που εξιστορούν φαντασιώσεις, πολλές από τις οποίες φτάνουν στα όρια της εμφανούς υπερβολής.

Πρωταγωνιστές είναι δύο άνδρες, ένας ετεροφυλόφιλος και ένας ομοφυλόφιλος, που αντιπαραθέτουν τις ερωτικές τους προτιμήσεις και εκθέτουν τις απόψεις τους για την ηθική. Όσο και αν διαφέρουν μεταξύ τους, και οι δύο μιλούν για κοινά θέματα, την ομορφιά, τον αισθησιασμό, τις σαρκικές απολαύσεις, κ.ά., βλέποντάς τα ο καθένας από τη δική του σκοπιά. Στην προσπάθειά του να πείσει για τα προτερήματα των γυναικών ή ακόμη των ομοφυλοφίλων, ο al-Jahiz αντλεί την επιχειρημοτολογία του από τη λαϊκή σοφία.

Οι γυναίκες παρουσιάζονται μοιραίες, τα απόλυτα θηλυκά που προκαλούν τον πόθο και πρωταγωνιστούν στις ανδρικές φαντασιώσεις, ενώ οι άνδρες υποτάσσονται μην μπορώντας να τους αντισταθούν. Οι έφηβοι αντιπροσωπεύουν τα πρότυπα της ομορφιάς, της ζωντάνιας και της φρεσκάδας που προκαλούν και σαγηνεύουν τους παιδεραστές. Τους δημιουργούν εξάρτηση, ενώ ταυτόχρονα αποτελούν πηγή έμπνευσης για τους παιδόφιλους ποιητές.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΗΡΟΔΟΤΟΣ 
Σελίδες : 115 
ISBN : 978-960-8256-95-8 
Σχήμα : 15Χ24 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2009 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση