\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
(108097596)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ, ΘΕΩΡΙΑ, ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Τηλεόραση και κοινωνία. Κοινωνία και τηλεόραση. Η σχέση αυτών των δύο δεν έχει πάψει να απασχολεί τόσο το κοινωνικό σύνολο όσο και τους ερευνητές από τότε που εμφανίστηκε το μέσο. Πολλοί είναι εκείνοι που ανήγγειλαν τον θάνατο της τηλεόρασης λόγω της έλευσης του διαδικτύου. Όσοι διατείνονται ότι η τηλεόραση αποτελεί πεπαλαιωμένο αντικείμενο μελέτης μοιάζουν να ξεχνούν αφενός το γεγονός ότι πρόκειται για το πλέον μαζικό μέσο (παραδοσιακό όσο και σύγχρονο) με εκτεταμένες πολιτισμικές και κοινωνικές διαστάσεις, αφετέρου δεν υπολογίζουν την ικανότητα του να εξελίσσεται διαρκώς προσαρμόζοντας τη λειτουργία του σε καινούργια κοινωνικά, οικονομικά, τεχνολογικά δεδομένα, λειτουργώντας σαν μια χοάνη μέσα στην οποία επαναπροσδιορίζεται δίχως τέλος η θέση της τηλεόρασης και οι τρόποι λειτουργίας της. Μέσα σε αυτό το κλίμα της διαρκώς μεταβαλλόμενης κοινωνίας είναι ανάγκη η παραγωγή ενός αναλυτικού λόγου που να λαμβάνει υπόψη τα συνεχώς καινούργια δεδομένα, έτσι ώστε να κατανοήσουμε το πώς η τηλεόραση λειτουργεί, όχι σαν διάφανος καθρέφτης της κοινωνίας, αλλά ως σύμπτωμα των κοινωνικών διεργασιών. Τούτη είναι η φιλοδοξία του παρόντος εγχειρήματος, το οποίο έρχεται να προστεθεί στη σχετική βιβλιογραφία, δίνοντας έμφαση σε ορισμένα θεωρητικά και μεθοδολογικά στοιχεία που επιτρέπουν την ανάλυση του μέσου, στην ελληνική τηλεόραση, στην ανάλυση των προγραμμάτων της, στη σκιαγράφηση ορισμένων τάσεων στον τηλεοπτικό λόγο και στον τρόπο με τον οποίο η τηλεόραση σχετίζεται με άλλα μέσα, εφόσον οι εξελίξεις σε αυτό τον χώρο είναι αλληλένδετες. Στόχος λοιπόν είναι η συμβολή στη σκέψη για την τηλεόραση, στη διερεύνηση της ιδιαιτερότητας της ελληνικής τηλεόρασης μέσα από τη διαλεκτική με άλλες κοινωνικές πραγματικότητες, στη συγκρότηση μιας ερευνητικής μεθοδολογίας και μιας θεωρητικής όσο και πραγματιστικής προσέγγισης του αντικειμένου. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|