Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
1 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Δωρεάν Παράδοση
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
  • ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:104.40 € 
μόνο 93.96 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
(108096648)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το βιβλίο "Εισαγωγή στην Επιχειρησιακή Έρευνα" χρησιμοποιεί έναν ισορροπημένο συνδυασμό θεωρίας, εφαρμογών και υπολογισμών, για να σας βοηθήσει να μάθετε τα βασικά στοιχεία του κλάδου της Επιχειρησιακής Έρευνας. Το βιβλίο επικεντρώνεται τόσο στην αλγοριθμική όσο και στην πρακτική εφαρμογή των τεχνικών επιχειρησιακής έρευνας μέσω εύκολα κατανοητών αριθμητικών παραδειγμάτων, τα οποία συχνά επεξηγούν δύσκολες μαθηματικές έννοιες. Με αυτόν τον τρόπο σάς βοηθά να κατανοήσετε τη θεμελιώδη ιδέα, χωρίς να απαιτείται η μελέτη πολύπλοκων θεωρημάτων ή συμβολισμών. Το βιβλίο περιέχει ένα σύνολο από αντιπροσωπευτικές μελέτες περίπτωσης χωρίς δύσκολα μαθηματικά, οι οποίες παρουσιάζουν τον τρόπο χρήσης των αλγορίθμων σε πραγματικές εφαρμογές.

Η 11η Έκδοση εισάγει θέματα ανάλυσης, τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης, τα οποία ενισχύουν και εξορθολογίζουν τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων που εμπλέκονται στην επιχειρησιακή έρευνα. Αυτή η νέα έκδοση περιλαμβάνει νέες ιστορίες, τρία κεφάλαια που δεν υπήρχαν στην προηγούμενη έκδοση, νέες μελέτες περιπτώσεων και ενότητες οι οποίες προσφέρουν μία ενημερωμένη εισαγωγή στον τομέα της επιχειρησιακής έρευνας. Δεδομένου ότι οι εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης στηρίζονται σε μεγάλο βαθμό στη βελτιστοποίηση που σχετίζεται με αυτό το γνωστικό αντικείμενο, είναι φυσικό και επίκαιρο να εισάγονται τέτοιες εφαρμογές στα παραδοσιακά μαθήματα της επιχειρησιακής έρευνας.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΤΖΙΟΛΑΣ 
Σελίδες : 896 
ISBN : 978-618-221-043-7 
Σχήμα : 21Χ29 
Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
Έτος έκδοσης : 2024 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 1
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση