Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΜΑΚΙΓΙΑΡΙΣΜΕΝΟΙ ΦΟΒΟΙ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΜΑΚΙΓΙΑΡΙΣΜΕΝΟΙ ΦΟΒΟΙ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΜΑΚΙΓΙΑΡΙΣΜΕΝΟΙ ΦΟΒΟΙ
(108096577)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

« Δεν ξέρω αν έπρεπε να κάνω κάτι προτού αρχίσω να γράφω να μιλήσω με κάποιον λόγου χάρη. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος ή κάτι που μπορεί να σε προτρέψει ή να σε αποτρέψει από το να εκφράσεις ό,τι νιώθεις, ό,τι πιστεύεις, ό,τι φαντάζεσαι ή ό,τι ελπίζεις σε μια κόλα χαρτί. Και δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιο μέρος όπου βαφτίζεσαι συγγραφέας. Το σίγουρο είναι ότι εδώ και χρόνια γράφω συνέχεια. Έχω έναν κανόνα: να αποφεύγω τη σοβαροφάνεια. Και να γράφω αυτά που πιστεύω. Αναπόφευκτα βαφτίστηκα μέσα στο μελάνι, μέσα στο δικό μου μελάνι. Αυτοβαφτίστηκα δηλαδή. Η μόνη λέξη που μου 'ρχεται συνειρμικά αυτή τη στιγμή είναι: αυτομαστιγώθηκα αφού πλέον, γράφοντας, είχα έρθει αντιμέτωπος με τις σκέψεις μου, που μέχρι πρόσφατα μπορούσα και να τις αποφεύγω. Όμως πια τα ψέματα τελείωσαν. Τώρα, τις έχω απέναντί μου!»

Γρηγόρης Αρναούτογλου

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου στην πρώτη του συγγραφική προσπάθεια έρχεται αντιμέτωπος με τους φόβους του. Επιχειρεί να δώσει ανθρώπινη μορφή στον φόβο του για να τον αντιμετωπίσει πιο εύκολα... όμως ανακαλύπτει ότι θα πρέπει να παλέψει με κάτι αόρατο. Και αν καταφέρει κάποιες φορές να νικήσει, θα καταλάβει ότι ο πόλεμος αυτός δεν θα τελειώσει ποτέ!

Δεν δίνει συμβουλές, απλά αποθέτει σ' ένα χαρτί τις εμπειρίες που έζησε ή άκουσε από φίλους και παραθέτει κάποια συμπεράσματα. Κάποιοι αναγνώστες θα συμφωνήσουν, κάποιοι θα διαφωνήσουν, κάποιοι θα γελάσουν, κάποιοι θα θυμηθούν δικά τους περαστικά.

Εκτός από τον ίδιο παραθέτουν τις εμπειρίες τους για τον φόβο και οι: Γιάννης Σερβετάς, Πέτρος Φιλιππίδης, Λένα Μαντά, Νίκος Βουρλιώτης, Αρχιμανδρίτης πατήρ Διονύσιος Κατερίνας, Μαρία Καρχιλάκη, Αγγελική Νικολούλη, Γιάννης Πάριος, Σεμίνα Διγενή, Τάσος Μπιρσίμ, Μελίνα Ασλανίδου.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΨΥΧΟΓΙΟΣ 
Σελίδες : 240 
ISBN : 978-960-496-633-2 
Μήνας έκδοσης : Ιανουάριος 
Έτος έκδοσης : 2012 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση