Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΤΟ MARKETING ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΤΟ MARKETING ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 20.01 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΤΟ MARKETING ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
(108095682)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ-ΤΑΣΕΙΣ-ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

Οι υπηρεσίες υγείας σήμερα, είτε παρέχονται από ιδιωτικούς είτε από δημόσιους φορείς, οφείλουν να ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις των καταναλωτών-χρηστών, όπως οι τελευταίες διαμορφώνονται μέσω των αξιών και των προτύπων που συνθέτουν μια κοινωνία. Στο πλαίσιο αυτό, είναι απαραίτητη η διερεύνηση και αποτύπωση, από τον εκάστοτε πάροχο, των εν λόγω προτιμήσεων και η προσαρμογή των παρεχόμενων υπηρεσιών σε αυτές, μια κατάσταση με αμφίδρομο όφελος και για τα δύο μέρη που συμμετέχουν στην ανταλλαγή.

Στη διαδικασία αυτή, το Marketing Υπηρεσιών Υγείας, μια δραστηριότητα σχετικά πρόσφατη, κυρίως στην Ευρωπαϊκή πρακτική, και εν μέρει μη επαρκώς κατανοητή είναι η αλήθεια, αποτελεί ένα πεδίο έρευνας και πρακτικής εφαρμογής με εξαιρετική αξία.

Το παρόν σύγγραμμα του συγγραφέα Παύλου Σαράφη από τις ΒΗΤΑ Ιατρικές Εκδόσεις επιχειρεί να εστιάσει και να εμβαθύνει στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Marketing Υπηρεσιών Υγείας, όπως διαμορφώνονται στο σύγχρονο υγειονομικό περιβάλλον. Για τον σκοπό αυτόν παρατίθενται και αναλύονται οι βασικές έννοιες του Μarketing στις Υπηρεσίες Υγείας, παρέχονται στον αναγνώστη οι νεότερες εξελίξεις στο εν λόγω πεδίο, όπως αυτές εμφανίζονται στη διεθνή βιβλιογραφία και σχολιάζεται επισταμένως μια σειρά παραδειγμάτων με αναλυτική αξία για τον αναγνώστη.

Το βιβλίο αυτό επιχειρεί να καλύψει ένα σημαντικό κενό στην εγχώρια βιβλιογραφία, τόσο στο πεδίο της εκπαίδευσης όσο και στο επαγγελματικό πεδίο, σε έναν τομέα όπου η γνώση και η πληροφορία μεταβάλλονται ταχύτατα.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ 
Σελίδες : 102 
ISBN : 978-960-452-132-6 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2011 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση