Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΓΝΩΣΤΙΚΗ
  • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:39.90 € 
μόνο 35.91 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
(108094722)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το φαινόμενο της σκέψης είναι ίσως από τα πιο ενδιαφέροντα στην Ψυχολογία, και από αυτά που θα συνεχίσουν να απασχολούν την ψυχολογική έρευνα για πολλά χρόνια ακόμη. Υπάρχουν πολλοί λόγοι γι' αυτό. Πρώτα απ' όλα, η σημασία της σκέψης για την παραγωγή νέας γνώσης και την προσαρμογή μας σε νέες και δύσκολες καταστάσεις. ?εύτερον, η συνθετότητά της και η αδυναμία μας, τις περισσότερες φορές, να κατανοήσουμε πώς λειτουργεί. Τρίτον, η πολλαπλότητα των μορφών που παίρνει και οι διαφορετικοί μηχανισμοί που βρίσκονται στο υπόβαθρό της.

Το βιβλίο επικεντρώνεται σε ορισμένες κύριες εκφάνσεις της σκέψης, όπως η λύση προβλημάτων, η διαλογιστική, η δημιουργικότητα και η λήψη αποφάσεων. Ο στόχος είναι να παρουσιάσει τις ιδιομορφίες του κάθε είδους σκέψης, τις απόψεις που έχουν διατυπωθεί για τη λειτουργία τους, και τα βασικά ερευνητικά δεδομένα που τις αφορούν. Παράλληλα, περιγράφει διάφορους τρόπους παρέμβασης που έχουν εφαρμοστεί για τη βελτίωση της σκέψης στους τομείς αυτούς.

Το βιβλίο απευθύνεται τόσο σε ψυχολόγους και φοιτητές που ενδιαφέρονται να κατανοήσουν το φαινόμενο της σκέψης, όσο και σε εκπαιδευτικούς που θέλουν να μεταφέρουν την ψυχολογική γνώση στην πράξη. Αλλά και κάθε άτομο το οποίο αναρωτιέται για την ψυχολογική προσέγγιση στο φαινόμενο της σκέψης, σε αντιδιαστολή προς τη φιλοσοφική ή την οικονομική (προκειμένου για λήψη αποφάσεων), μπορεί να βρει στοιχεία που να το ενδιαφέρουν. Με αυτό τον τρόπο θα διευκολυνθούν ο διεπιστημονικός διάλογος και η γόνιμη ανταλλαγή απόψεων.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΕΔΙΟ 
Σελίδες : 376 
ISBN : 978-960-9552-41-7 
Σχήμα : 16Χ23 
Σειρά : ΒΑΣΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2011 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση