Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΝΟΗΜΑΤΟΣ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΝΟΗΜΑΤΟΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:19.90 € 
μόνο 17.91 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΝΟΗΜΑΤΟΣ
(108094024)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Οι υπερσύγχρονες κοινωνίες χαρακτηρίζονται σήμερα από μια βαθιά κρίση του συμβολικού, μια κρίση του νοήματος. Και αυτό τόσο στο επίπεδο της κοινής λογικής, εκείνης δηλαδή που αποτυπώνεται στις σκέψεις, τα συναισθήματα, τις πράξεις και τις επικοινωνίες των καθημερινών ανθρώπων, όσο και στο επίπεδο του επιστημονικού λόγου που αποπειράται να τις περιγράψει ή να τις «ερμηνεύσει». Στο επίπεδο του επίσημου, δημόσιου λόγου του κράτους, των πολιτικών, των κομμάτων, των μέσων μαζικής ενημέρωσης, αλλά και στο επίπεδο της πιο μύχιας και ιδιωτικής επικοινωνίας που μπορεί να έχει ένας άνθρωπος με τον εαυτό του και με κοντινά του πρόσωπα, στην ατέρμονα προσπάθειά του να καταλάβει αυτό που τον καταλαμβάνει, να συλλάβει διά της λογικής και του συναισθήματος το ακατάληπτο. ?ιότι μόνον έτσι το νόημα έχει νόημα. Όταν αναπνέει, είναι ζωντανό και κατορθώνει να συναντήσει και να συνενωθεί με το συναίσθημα, όταν ανακουφίζει, όταν οδηγεί στην αλλαγή.

?εκαέξι κείμενα, γραμμένα από αξιόλογους ακαδημαϊκούς και ερευνητές, παρουσιάζουν τα γενικά ζητήματα που αφορούν τη θεμελίωση, την αναζήτηση και την κρίση του νοήματος για το άτομο, την κοινωνία, αλλά και την ίδια την επιστήμη τη συγκρότηση του νοήματος σε διάφορα επίπεδα (πολιτικό, κοινωνιολογικό, ψυχοκοινωνιολογικό) και ανάλογους προβληματισμούς στις θεματικές περιοχές της εργασίας, της εκπαίδευσης και του ψυχικού και σωματικού πόνου. Κείμενα που απευθύνονται στους κοινωνικούς επιστήμονες αλλά και σε κάθε προβληματισμένο αναγνώστη.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΕΔΙΟ 
Σελίδες : 272 
ISBN : 978-960-9405-95-9 
Σχήμα : 16Χ23 
Σειρά : ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ 
Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
Έτος έκδοσης : 2011 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση