Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
50 ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ
  • 50 ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
50 ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ
(108093298)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το βιβλίο αυτό προσεγγίζει με κατανοητό και ευχάριστο τρόπο τις 50 σημαντικότερες ψυχολογικές θεωρίες!

Περιγράφει με απλό τρόπο τους μηχανισμούς του ανθρώπινου νου, παρουσιάζοντας παράλληλα πολλές από τις σημαντικότερες μορφές της ψυχολογίας, όπως τον Γουίλιαμ Τζέιμς, τον ’αρον Μπεκ και, φυσικά, τον Σίγκμουντ Φρόιντ. Από τον συμπεριφορισμό μέχρι τον γνωστικισμό, δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να γνωρίσετε τους εσωτερικούς σας δαίμονες.

Οι θεωρίες περιγράφονται συνοπτικά, χωρίς χρήση τεχνικής ορολογίας, προκειμένου να εξοικειωθεί ο αναγνώστης με τον συναρπαστικό κόσμο της ψυχολογίας.

Μεταξύ των θεωριών που περιγράφονται είναι και οι ακόλουθες:

  • ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
  • ΘΕΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
  • ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΟΥ ΠΙΑΖΕ
  • Ο ΑΚΡΑΙΟΣ ΑΝΔΡΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
  • ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΠΛΑΣΕΜΠΟ
  • ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΤΟΥ ΠΑΒΛΟΦ
  • Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΑΠΙΡ-ΓΟΥΟΡΦ
  • Η ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΤΣΟΜΣΚΙ
  • ΟΙ ΨΕΥΔΕΙΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΛΟΦΤΟΥΣ
  • ΣΩΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΝΟΗΣΗ
  • ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΤΟΥ ΜΠΡΟΟΥΝΤΜΠΕΝΤ
  • Η ΕΠΤΑΔΑ ΤΟΥ ΜΙΛΕΡ
  • Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
  • Η ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΑΣΛΟΟΥ
  • ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • Η ΑΠΕΙΛΗ ΤΟΥ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΟΥ
  • ΤΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΚΜΑΝ
  • Η ΒΑΡΕΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΝΓΚΕΡ
  • Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΤΖΕΪΜΣ ΚΑΙ ΛΑΝΓΚΕ
  • Η ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΝΤΑΜΑΣΙΟ
  • ΣΕΙΡΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ
  • ΟΙ ΠΙΘΗΚΟΙ ΤΟΥ ΧΑΡΛΟΟΥ
  • ΤΑ ΗΘΙΚΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΛΜΠΕΡΓΚ
  • ΝΕΥΡΟΠΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 
    Σελίδες : 160 
    ISBN : 978-960-461-467-7 
    Σχήμα : 19,5Χ23 
    Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
    Έτος έκδοσης : 2011 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση