Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
50 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • 50 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:15.50 € 
μόνο 13.95 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
50 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ
(108093297)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το βιβλίο αυτό προσεγγίζει με απλό και συνοπτικό τρόπο τις 50 σημαντικότερες οικονομικές θεωρίες!

Ετοιμαστείτε για ένα εντατικό μάθημα οικονομικής θεωρίας, που θα δώσει την ευκαιρία να κατανοήσετε καλύτερα όχι μόνο τα οικονομικά ως επιστήμη αλλά και τις καταιγιστικές σύγχρονες διεθνείς και «εγχώριες» εξελίξεις.

Οι θεωρίες περιγράφονται συνοπτικά, χωρίς χρήση τεχνικής ορολογίας, προκειμένου να εξοικειωθεί ο αναγνώστης με τον πάντα-και ιδιαίτερα σήμερα-επίκαιρο κόσμο των οικονομικών!

Μεταξύ των θεωριών που περιγράφονται είναι και οι ακόλουθες:

  • ΜΑΡΞΙΣΜΟΣ
  • ΚΕΪΝΣΙΑΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
  • ΝΕΟΚΛΑΣΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ
  • ΑΥΣΤΡΙΑΚΗ ΣΧΟΛΗ
  • ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
  • ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
  • ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
  • ΜΕΡΚΑΝΤΙΛΙΣΜΟΣ
  • ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΣΟΚ
  • ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΗΣ ΟΥΑΣΙΝΓΚΤΟΝ
  • ΜΟΝΕΤΑΡΙΣΜΟΣ
  • Η ΚΑΜΠΥΛΗ ΦΙΛΙΠΣ
  • ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΜΟΝΙΜΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ
  • ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΤΗΣ
  • ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΧΡΗΜ/ΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΣΤΑΘΕΙΑΣ
  • ΔΑΝΕΙΣΤΗΣ ΕΣΧΑΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ
  • ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
  • ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗΣ
  • ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΧΕΚΣΕΡ-ΟΥΛΙΝ
  • ΝΕΑ ΘΕΩΡΙΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
  • ΑΡΙΣΤΗ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
  • ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ
  • ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ
  • ΘΕΩΡΙΑ ΠΑΙΓΝΙΩΝ
  • ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΠΤΩΣΗ
  • ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
  • ΤΟ ΑΟΡΑΤΟ ΧΕΡΙ
  • ΟΡΙΑΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
  • Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΠΟΡΩΝ
  • ΗΘΙΚΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟ

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 
    Σελίδες : 160 
    ISBN : 978-960-461-466-0 
    Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
    Έτος έκδοσης : 2011 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση