Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΩΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΙΑ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
  • ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΩΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:20.01 € 
μόνο 18.01 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΩΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΙΑ
(108093293)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το έργο του Μarion δεν είναι απλώς και μόνο μία ιστορική περιγραφή της φαινομενολογικής σκέψης του Hus serl και του Heidegger, αλλά συγχρόνως, και κυρίως, μία κριτική της προσέγγισής τους. Σύμφωνα με τον Μarion, o Hus serl και ο Heidegger προχωρούν στην αναγωγή του φαινομένου μέσα στα όρια που υπαγορεύονται από ένα κυρίαρχο υποκείμενο, και για λογαριασμό του.

Ο Μarion δεν θα διστάσει να συμπεράνει ότι ο Husserl και ο Heidegger αποτυγχάνουν και οι δύο στην προσπάθειά τους να αναπτύξουν μία φαινομενολογία που θα ανταποκρίνεται στον βασικό χουσσερλιανό στόχο, την επιστροφή «στα ίδια τα πράγματα».

Για τον Marion η προσέγγιση η οποία επιτρέπει την πραγμάτωση του χουσσερλιανού στόχου δεν μπορεί να είναι άλλη από εκείνη που ξεκινάει από την δωρεά του φαινομένου, και η οποία ελευθερώνει την δωρεά αυτή από κάθε όρο ή προϋπόθεση έξω απ' αυτήν.

Ο Μarion προσεγγίζει το ζήτημα του πρωτείου στην φιλοσοφία, εξετάζοντας με την σειρά, την αριστοτελική ουσία, την causa των μεσαιωνικών, την νόηση του Kant και του Descartes. Θα καταλήξει στην απόρριψη και των τριών αυτών όρων, καθ' όσον πιστεύει ότι και οι τρεις αποτυγχάνουν να αγγίξουν τις έσχατες αλήθειες στις οποίες, εν τούτοις, αποβλέπουν.

Πρέπει λοιπόν, προτείνει οMarion, να σκεφτούμε μια άλλη οδό για την «φιλοσοφία πρώτη», και αυτή είναι η φαινομενολογία: η φαινομενολογία, ως διατύπωση της αρχής «όση η αναγωγή, τόση και η δωρεά». Η αρχή αυτή, η μόνη που καθιερώνει το πρωτείο της δωρεάς, επιτρέπει να ξεφύγουμε από την μεταφυσική σκέψη αλλά και να αναδειχθεί η φαινομενολογία ως φιλοσοφία πρώτη.

Συμπερασματικά, ο Μarion υποστηρίζει ότι η φαινομενολογία καταλήγει να είναι πρώτη φιλοσοφία ακριβώς διότι είναι η έσχατη.

από την εισαγωγή του Γιώργου Γρηγορίου

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΟΛΙΣ 
Μετάφραση : ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ 
Σελίδες : 328 
ISBN : 978-960-435-326-2 
Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
Έτος έκδοσης : 2011 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση