Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΟΙ ΥΛΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
  • ΟΙ ΥΛΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:13.86 € 
μόνο 12.47 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΟΙ ΥΛΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ
(108087784)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το βιβλίο αυτό πρωτοκυκλοφόρησε στα γαλλικά το 1936 με τίτλο «Οι υλιστές της Αρχαιότητας». Το 1954 κυκλοφόρησε στα ελληνικά με τον τίτλο «Τρεις μεγάλοι στοχαστές της αρχαιότητας».

Δεν είναι σίγουρο ότι η πρώτη έκδοση γνώρισε κάποια επιτυχία, με δεδομένο ότι δεν είχαν ακόμη αρθεί οι συκοφαντίες ενάντια στον δημιουργό του εκ μέρους του ΚΚΓ, ενώ οι προοδευτικοί Έλληνες αναγνώστες είχαν τότε κακή γνώμη για τον Γιάνη Κορδάτο, που προλόγισε το έργο, εφόσον, αν και πρώην γενικός γραμματέας του ΚΚΕ, είχε απομακρυνθεί από το κόμμα από το 1927. Επιπλέον οι εποχές ήσαν πολύ σκοτεινές, η δεξιά συγκυβερνούσε στην Ελλάδα με την ακροδεξιά, και αναρίθμητοι αγωνιστές στέναζαν στις φυλακές και τις εξορίες.

Παρόλα αυτά χρόνο με το χρόνο το σύγγραμμα του Γάλλου στοχαστή κέρδισε τους ''υποψιασμένους'' αναγνώστες στην Ελλάδα και στις μέρες μας απολάμβανε μιαν ιδιαίτερη εκτίμηση. Βέβαια από τη χούντα κι έπειτα το σύγγραμμα του Πωλ Νιζάν κατάντησε δυσεύρετο και σύντομα εξαφανίστηκε ακόμη κι από τις προθήκες των παλαιοβιβλιοπωλείων, γεγονός που επέβαλε την αναδημοσίευσή του.

Αυτό ακριβώς έγινε εδώ. Επιπλέον αποκαταστάθηκε ο αυθεντικός τίτλος του συγγράμματος, προστέθηκε ένα βιογραφικό σημείωμα για τον αδικοχαμένο συγγραφέα, ενσωματώθηκε η εξαίρετη εισαγωγή του Γιάνη Κορδάτου και τέλος αναθεωρήθηκε η παλιά μετάφραση με βάση το γαλλικό πρωτότυπο και διορθώθηκαν τα εννοιολογικά σφάλματα.

Έτσι το σύγγραμμα του Πωλ Νιζάν, το οποίο αποτελεί στην ουσία του μια επιλογή αρχαίων υλιστικών κειμένων μαζί μ' έναν βαθυστόχαστο πρόλογο του προικισμένου Γάλλου συγγραφέα, παραδίδεται βελτιωμένο στο ελληνικό αναγνωστικό κοινό, με την ελπίδα ότι το εγχείρημα θα εκτιμηθεί από τους φίλους του αρχαίου υλισμού και ιδιαίτερα όσους συμπαθούν τα μεγάλα διδάγματα του επικούρειου Κήπου.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΒΕΡΕΤΤΑΣ 
Σελίδες : 164 
ISBN : 978-960-6712-61-6 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Μάρτιος 
Έτος έκδοσης : 2011 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση