Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:30.00 € 
μόνο 27.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
(108084056)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ

Μια ενδιαφέρουσα περιήγηση στο συναρπαστικό πεδίο της οικονομικής ανθρωπολογίας.

Η οικονομική ανθρωπολογία επιχειρεί να επανεξετάσει και να εξηγήσει τα οικονομικά κίνητρα των ανθρώπων που επηρεάζουν τις μεταξύ τους σχέσεις στην καθημερινή ζωή.

Το βιβλίο προσφέρει μια κατανοητή αλλά και ολοκληρωμένη εικόνα της οικονομικής ανθρωπολογίας παρουσιάζοντας τις βασικές αρχές, τα πρακτικά και τα θεωρητικά ζητήματα που απασχολούν αυτό τον σύγχρονο επιστημονικό κλάδο.

Τοποθετώντας τη σχέση της ανθρωπολογίας και των οικονομικών στην ιστορική τους διάσταση, οι Richard R. Wilk και Lisa C. Cliggett ξεπερνούν τα στενά όρια της οικονομικής ανθρωπολογίας και προσεγγίζουν θέματα που βρίσκονται στον πυρήνα της προβληματικής των κοινωνικών επιστημών σήμερα.

Αναδεικνύουν τη μοναδική δυνατότητα της οικονομικής ανθρωπολογίας να συνδέει την ανάλυση του συμβολικού με το υλιστικό και να μελετά τον άνθρωπο ολιστικά - στην οικονομική και πολιτιστική του διάσταση. Γ' αυτό και η προσέγγισή τους συνδυάζει στοιχεία από την εφαρμοσμένη ανθρωπολογία, την οικονομική επιστήμη, την κοινωνιολογία και άλλους κοινωνικούς συμπεριφορικούς κλάδους.

Το βιβλίο εμπλουτίζεται με ένα παράρτημα που περιλαμβάνει την υπάρχουσα βιβλιογραφία, τις δημοσιεύσεις και τις ανθολογίες περί οικονομικής ανθρωπολογίας καθώς και με ευρετήριο των όρων και των ονομάτων που εντοπίζονται στο βιβλίο.

Απευθύνεται στους φοιτητές και διδάσκοντες του μαθήματος της οικονομικής ανθρωπολογίας, αλλά και στους οικονομολόγους, τους ιστορικούς και τους κοινωνικούς ανθρωπολόγους.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΡΙΤΙΚΗ 
Σελίδες : 376 
ISBN : 978-960-218-699-2 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2010 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση