Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΟΜΟΣ Α
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ
  • ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΟΜΟΣ Α
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:15.00 € 
μόνο 13.50 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΟΜΟΣ Α
(108083968)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ

Η σειρά «Σύγχρονες Ψυχολογικές Θεωρίες Μάθησης» πραγματεύεται τις ψυχολογικές θεωρίες μάθησης και τις εφαρμογές τους στην εκπαιδευτική πράξη.

Έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνόγλωσση βιβλιογραφία αναφορικά με τη συνάφεια των ψυχολογικών θεωριών μάθησης και της εκπαιδευτικής πράξης, ιδιαίτερα στον τομέα της μάθησης και της διδασκαλίας.

Απευθύνεται στους σπουδαστές των παιδαγωγικών και καθηγητικών τμημάτων καθώς και σε όλους που συμμετέχουν στη διαδικασία της κοινωνικοποίησης του αναπτυσσόμενου ατόμου (ιδίως τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, τους ειδικούς παιδαγωγούς, τους ψυχολόγους, τους κοινωνικούς λειτουργούς κ.ά.).

Αποτελείται από τέσσερις τόμους:

  • Τόμος Α': Συμπεριφοριστικές θεωρίες
  • Τόμος Β': Κοινωνικογνωστικές θεωρίες
  • Τόμος Γ': Γνωστικές θεωρίες
  • Τόμος Δ': Γνωστική Ψυχολογία -Γνωστική Νευροεπιστήμη: Το Μοντέλο Επεξεργασίας Πληροφοριών

    Στον Α' τόμο γίνεται αρχικά μια σύντομη αναφορά στην πορεία εξέλιξης της επιστημονικής Ψυχολογίας, στις διάφορες ψυχολογικές σχολές που διαμορφώθηκαν, καθώς και στη σχέση Ψυχολογίας και Εκπαίδευσης. Στη συνέχεια παρουσιάζονται και αναλύονται οι πρώιμες συμπεριφοριστικές θεωρίες μάθησης και τα μαθησιακά πρότυπα που προέκυψαν από τις θεωρητικές αυτές θέσεις. Ιδιαίτερα γίνεται λόγος για την κλασική εξαρτημένη μάθηση, τη μάθηση με δοκιμή και πλάνη, τη μάθηση μιας δοκιμής και τη συντελεστική μάθηση. Συνάμα αξιολογείται η προσφορά της κάθε θεωρίας στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία και προσδιορίζονται οι ψυχοπαιδαγωγικές προεκτάσεις της.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΙΔΙΩΤΙΚΗ-ΓΡΗΓΟΡΗΣ 
    Σελίδες : 224 
    ISBN : 960-85085-0-9 
    Σχήμα : 17Χ24 
    Σειρά : ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ 
    Έτος έκδοσης : 2005 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση