Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
Ταξιδιωτικοί οδηγοί
Διάφορα
Ημερολόγια
Θρησκεία
Θρησκεία-Μεταφυσική
Λεύκωμα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Μεταφυσική
Μουσική
Οικολογία-Φύση
Περιοδικά
Τέχνες
Ξενόγλωσσα βιβλία
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ-Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΕΑΜΑΤΟΣ
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
  • ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ-Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΕΑΜΑΤΟΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:39.00 € 
μόνο 35.10 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ-Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΕΑΜΑΤΟΣ
(108083469)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ένα βιβλίο που μελετά τα ψηφιακά μέσα σηματοδοτώντας την απαρχή μιας νέας κουλτούρας.

Κάθε ριζική αλλαγή στα μέσα επικοινωνίας έχει συνοδευτεί από μια έκρηξη θετικών προσδοκιών αλλά και δυσοίωνων προφητειών. Το ίδιο συνέβη και με την εμφάνιση των ψηφιακών μέσων, τα οποία συχνά αντιμετωπίζονται με ένα μείγμα ενθουσιώδους μελλοντολογίας και ακραίας καταστροφολογίας.

Οι συγγραφείς του συλλογικού αυτού τόμου δεν επιδιώκουν να καταθέσουν μία ακόμα προφητεία ή πρόγνωση, αλλά να συμβάλουν στη νηφάλια διάγνωση, τη μεθοδική διερεύνηση και κατανόηση της ψηφιακής συνθήκης. Τι ακριβώς είναι τα ψηφιακά μέσα; Πώς αλλάζουν τα ήθη και τις πρακτικές μας, τους όρους παραγωγής, κυκλοφορίας και κατανάλωσης των πολιτισμικών αγαθών; Για το σκοπό αυτό μελετώνται οι ψηφιακές καινοτομίες στον κινηματογράφο, στην τηλεόραση, στον ήχο, στα ηλεκτρονικά παιχνίδια.

Η ψηφιακή εποχή δεν συνιστά απλώς μια σαρωτική τεχνολογική μεταβολή αλλά κυρίως μια θεμελιακή πολιτισμική τομή, μια καινούργια κουλτούρα. Μια καινούργια συνθήκη, με άλλα λόγια, σε κάθε πτυχή της ιδιωτικής και συλλογικής μας ζωής, σε κάθε διάσταση της κοινωνικής δράσης, αλληλόδρασης και δημιουργίας. Την ίδια στιγμή, τα μέσα μεταμορφώνονται, γίνονται ολοένα και πιο υβριδικά, συνδυαστικά, διαδραστικά. Σήμερα, όλα όσα γνωρίζαμε από την εποχή των μαζικών μέσων και της μαζικής κουλτούρας είτε δεν επαρκούν είτε δεν ισχύουν. Το έργο της μελέτης και της θεωρίας των μέσων επικοινωνίας αρχίζει εκ νέου.

Απευθύνεται στους μελετητές της πολιτιστικής επικοινωνίας και των ΜΜΕ, στους διδάσκοντες και σπουδαστές των Τμημάτων Δημοσιογραφίας, ΜΜΕ, Πολιτισμικής τεχνολογίας, και στον ενημερωμένο πολίτη.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΡΙΤΙΚΗ 
Σελίδες : 472 
ISBN : 978-960-218-693-0 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
Έτος έκδοσης : 2010 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση