Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Υγεία-Διατροφή
Προσωπική Βελτίωση
Σεξουαλική Αγωγή
Χόμπυ-Σπορ
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΠΟΤΕ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ
  • ΠΟΤΕ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:10.00 € 
μόνο 9.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΠΟΤΕ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ
(108083131)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

'Αγγιξε την κορυφή εστιάζοντας μόνο σε ό,τι αξίζει.

Όταν επισκέπτεσαι μια πόλη για πρώτη φορά, πηγαίνεις σ' ένα συνηθισμένο εστιατόριο ή αναζητάς το καλύτερο; Όταν θέλεις να προσλάβεις κάποιον για την ομάδα σου, αναζητάς ένα μέτριο βιογραφικό ή ξεχωρίζεις τους υποψήφιους με τα περισσότερα προσόντα;

Όλοι αποζητάμε το καλύτερο και το ξεχωριστό. Γι' αυτό και η υπεροχή σε κάθε τομέα είναι αυτή που κάνει τη διαφορά. Στόχος είναι να κατακτήσουμε την κορυφή και να διακριθούμε. Πώς, όμως, θα τα καταφέρουμε;

Πολλοί πιστεύουν πως νικητής είναι αυτός που δεν εγκαταλείπει ποτέ τη μάχη, αλλά επιμένει να συνεχίζει κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Ο Seth Godin -γνωστός από τα αναγνωρισμένα βιβλία του Purple Cow, All marketers are liars, Tribes- ανατρέπει εδώ το γνωστό στερεότυπο: αυτό που διακρίνει τους επιτυχημένους ανθρώπους είναι η ευελιξία και όχι η άσκοπη επιμονή, η ικανότητα να αποφεύγουν τα αδιέξοδα (που αποτελούν άσκοπο ξόδεμα δυνάμεων) και να μένουν επικεντρωμένοι μόνο σε ό,τι αξίζει.

Για ν' αγγίξεις την κορυφή, πρέπει κι εσύ να μάθεις πότε έρχεται η ώρα να το ξεχνάς και να επικεντρώνεις την προσοχή, τις προσπάθειες και τις ικανότητές σου σε άλλους στόχους, πιο ουσιαστικούς. Πρέπει να μάθεις πώς να προσαρμόζεσαι στα απρόοπτα της ζωής, πώς ν' αλλάζεις πλεύση και να ελίσσεσαι ανάμεσα στις δυσκολίες.

Το απολαυστικό αυτό βιβλίο σού δείχνει πώς ν' αναδύεσαι από τον «πυθμένα», βρίσκοντας το θάρρος για το επόμενο βήμα. Πώς ν' αξιολογείς τις καταστάσεις και να θέτεις προτεραιότητες, ώστε να ξεχωρίζεις στη δουλειά και τη ζωή.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΡΙΤΙΚΗ 
Μετάφραση : ΜΠΑΡΟΥΞΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ 
Σελίδες : 120 
ISBN : 978-960-218-687-9 
Σχήμα : 13Χ18 
Μήνας έκδοσης : Σεπτέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2010 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση