Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Υγεία-Διατροφή
Προσωπική Βελτίωση
Σεξουαλική Αγωγή
Χόμπυ-Σπορ
Αλλα Θέματα
1 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
DAN HARRINGTON ON HOLD EM ΤΟΜΟΣ 1 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΑΙΞΙΜΑΤΟΣ
ΧΟΜΠΥ-ΣΠΟΡ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
  • DAN HARRINGTON ON HOLD EM ΤΟΜΟΣ 1 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΑΙΞΙΜΑΤΟΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
DAN HARRINGTON ON HOLD EM ΤΟΜΟΣ 1 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΑΙΞΙΜΑΤΟΣ
(108082967)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ελάχιστοι είναι αυτοί που ασχολούνται με το poker και δεν γνωρίζουν τον Dan Harrington. Ένας από τους πιο σταθερούς επαγγελματίες παίκτες με πολλές επιτυχίες σε μεγάλα τουρνουά αλλά και ένα WSOP Main Event το 1995 και δύο συνεχόμενα τελικά τραπέζια στα Main Event του 2003 και του 2004. Τα συνολικά του κέρδη από τουρνουά ξεπερνάνε τα 6,5 εκατομμύρια, ένα νούμερο που ελάχιστοι παίκτες στον κόσμο μπορούν να καυχηθούν ότι μπορούν να φτάσουν! Με λίγα λόγια είναι ένας από τους πιο κατάλληλους ανθρώπους για να μιλήσει για την σωστή στρατηγική σε ένα τουρνουά poker.

Εκτός από τον Harrington, στη συγγραφή του βιβλίου συνεισφέρει και ο Bill Robertie ένας από τους πιο επιτυχημένους παίκτες τάβλι με σημαντικές επιτυχίες στο σκάκι αλλά και στο poker. Ο Robertie έχει εμεπιρία και στη συγγραφή βιβλίων καθώς έχει γράψει μερικά επιτυχημένα βιβλία στρατηγικής τόσο για το σκάκι όσο και για το τάβλι.

Η σειρά βιβλίων ''Harrington on Hold'em'' θεωρείται από πολλούς ως το απόλυτο βιβλίο στρατηγικής τουρνουά τουρνουά και συστήνεται τόσο σε αρχάριους όσο και σε πιο προχωρημένους παίκτες. Δεν είναι λίγοι αυτοί οι οποίοι έμαθαν να παίζουν poker διαβάζοντας την τριλογία του Harrington.

Το πρώτο βιβλίο εστιάζει στα βασικά όπως την επιλογή αρχικών χεριών (starting hands), το pre-flop και το post-flop παιχνίδι. Πιο αναλυτικά, το βιβλίο αυτό του Harrington χωρίζεται σε επτά μέρη από τα οποία το καθένα εστιάζεται και σε ένα διαφορετικό κομμάτι του παιχνιδιού.

1) Εισαγωγή, αρχικές σκέψεις σε μία παρτίδα.
2) Στυλ παιξίματος, πώς παίζουμε το κάθε στυλ (aggressive, tight, conservative).
3) Διαβάζοντας το τραπέζι, σημάδια του σώματος και τακτικές πονταρίσματος.
4) Pot odds και Ανάλυση παρτίδας.
5) Pre-flop ποντάρισμα, οδηγίες και συμβουλές.
6) Post-flop ποντάρισμα, ανάλυση σε διάφορα flop
7) Παιχνίδι στο turn και το river

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΤΡΙΠΟΔΑΚΗ 
Σελίδες : 394 
ISBN : 978-960-98764-0-7 
Έτος έκδοσης : 2009 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 1
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση