Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΟΧΙ
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ
  • ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΟΧΙ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:13.30 € 
μόνο 11.97 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΟΧΙ
(108082893)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ;

Πόσες φορές δεν έχουμε αντιληφθεί ότι δυσκολευόμαστε να πούμε ''όχι''; Υπάρχει ένας άγραφος κανόνας που λέει πως ένας ευγενικός και ευαίσθητος άνθρωπος δε λέει ποτέ όχι. Αυτό κυριαρχεί σχεδόν σε όλους τους τομείς της ζωής μας. Από την άλλη πλευρά, όταν λέμε διαρκώς ''ναι'', δε βοηθά. Με το να μην πούμε ''όχι'' όταν πρέπει, ίσως να στερούμε από τον εαυτό μας κι από αυτούς που αγαπάμε κάποιες ικανότητες και πρωτοβουλίες, να περιοριζόμαστε και να μην αφήνουμε τα συναισθήματά μας να εξελιχθούν. Όταν λέμε ''όχι'' στον άλλο, αυτό δε σημαίνει απαραίτητα ότι τον απορρίπτουμε ή τον πληγώνουμε. Το ''όχι'' μπορεί να δείχνει ότι πιστεύουμε στη δύναμη και στις ικανότητές του. Έχει το ίδιο αποτέλεσμα με το ''ναι'' που λέμε όταν πρέπει. Είναι και τα δύο πολύ σημαντικά. Αυτό το βιβλίο επικεντρώνεται στο τι σημαίνει να λέμε "όχι" στο πλαίσιο της οικογένειας και για ποιo λόγο αυτό είναι ουσιώδες.

Το βιβλίο Όταν λέμε ''όχι'' διερευνά την εξέλιξη του παιδιού μέσα στην οικογένεια και αναφέρεται στη διαδικασία της θέσπισης ορίων. Η συγγραφέας γράφει με τη διπλή ιδιότητά της της παιδοψυχολόγου και της μητέρας: παρουσιάζει παραδείγματα από την επαγγελματική της γνώση και εμπειρία, ενώ αναφέρεται και σε περιπτώσεις του οικογενειακού και φιλικού της περιβάλλοντος. Bασική της αρχή είναι πως έχουμε περισσότερες εναλλακτικές λύσεις όταν συνειδητοποιήσουμε τι είναι αυτό που κάθε φορά προκαλεί τις ενέργειες ή τις αντιδράσεις μας. Απογυμνώνει όλα τα αρνητικά που περιβάλλουν τη λέξη ''όχι'' και επικροτεί την αλλαγή και την κινητικότητα στη διαδικασία ανάπτυξης.

Το Όταν λέμε ''όχι'' είναι εν κατακλείδι ένα βιβλίο για την οικοδόμηση της αυτοπεποίηθησης και της αυτοεκτίμησης, τόσο στους γονείς όσο και στα παιδιά.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΤΑΚΗ 
Σελίδες : 271 
ISBN : 960-378-982-8 
Σχήμα : 14Χ21 
Έτος έκδοσης : 2010 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση