Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
1 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΟΜΟΣ Α ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΙΚΡΟ-ΜΑΚΡΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΟΜΟΣ Α ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:62.00 € 
μόνο 55.80 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΟΜΟΣ Α ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
(108082771)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ

Στο βιβλίο αυτό οι διακεκριμένοι καθηγητές Mankiw και Taylor παρουσιάζουν και αναλύουν το υλικό που αποτελεί το σύνηθες περιεχόμενο των εισαγωγικών εγχειριδίων της Οικονομικής Θεωρίας βασιζόμενοι σε δύο στοιχεία: στο δεδομένο θεσμικό πλαίσιο της ελεύθερης αγοράς και σε δέκα αρχές οικονομικής συμπεριφοράς των ατόμων. Το περιεχόμενο του βιβλίου είναι η ύλη που διδάσκεται στα μαθήματα Μικροοικονομίας και Μακροοικονομίας, δηλαδή η θεωρία του προσδιορισμού των τιμών των αγαθών και των παραγωγικών συντελεστών, ο προσδιορισμός του εισοδήματος, το διεθνές εμπόριο, η αγορά εργασίας, ο δημόσιος τομέας, η οικονομική ανάπτυξη, οι μορφές αγοράς, οι χρηματαγορές κ.λπ. Υπάρχουν όμως και θέματα ενδιαφέροντα που δεν καλύπτονται σε άλλα εγχειρίδια, όπως:

  • το θεώρημα της αδυνατότητας του Arrow
  • το παράδοξο του Condorcet
  • το πρόβλημα της χρονικής ασυνέπειας
  • η έννοια της κοινωνικής δικαιοσύνης κ.α.

    Το βιβλίο που είναι εμπλουτισμένο με:

  • επιβοηθητικό υλικό
  • αριθμητικά και διαγραμματικά υποδείγματα
  • περιπτώσεις μελέτης των προβλημάτων
  • αποσπάσματα από το διεθνή Τύπο
  • πληροφοριακά κείμενα για θέματα ή πρόσωπα (Smith, Ricardo)

    αποτελεί άριστο βοήθημα των Οικονομικών Επιστημών. Εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του είναι η σαφήνεια και η πληρότης της ανάλυσης.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : GUTENBERG 
    Σελίδες : 687 
    ISBN : 978-960-01-1328-0 
    Σχήμα : 17Χ24 
    Μήνας έκδοσης : Μάρτιος 
    Έτος έκδοσης : 2010 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 1
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση