Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
1 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΥΠΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑΣ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΓΝΩΣΤΙΚΗ
  • ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΥΠΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΥΠΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑΣ
(108082710)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Οι αποφάσεις που παίρνουμε διαμορφώνουν τις ζωές μας και αντιπροσωπεύουν το βασικό εργαλείο με το οποίο διαχειριζόμαστε τις ευκαιρίες, τις προκλήσεις, τις αντιξοότητες και τις αβεβαιότητες της ζωής. Οι σημαντικές αποφάσεις στη ζωή είναι δύσκολες, πολύπλοκες, χαρακτηρίζονται από αβεβαιότητα και συνήθως δεν επηρεάζουν μόνο εμάς αλλά και τον περίγυρό μας. Είναι σημαντικό το γεγονός ότι ανόμοιοι άνθρωποι σε διαφορετικές καταστάσεις αποφασίζουν με παρόμοιο τρόπο. Η βελτίωση της ποιότητας των αποφάσεων που παίρνουμε περνάει καταρχάς από τη συνειδητοποίηση του τρόπου με τον οποίο αποφασίζουμε και των εγγενών ασυνείδητων αδυναμιών που μας εμποδίζουν να παίρνουμε πάντα καλές αποφάσεις. Η συνειδητοποίηση αυτή αποτελεί το αντικείμενο του παρόντος βιβλίου.

Στο βιβλίο αυτό, πέραν των δύο βασικών θεωριών για τη λήψη αποφάσεων (πώς θα έπρεπε και πώς πραγματικά αποφασίζουμε), παρουσιάζονται τα επιστημονικά ευρήματα για τις κυριότερες μεροληψίες και διαστρεβλώσεις που μας επηρεάζουν αρνητικά: συναισθηματικές επιβαρύνσεις, εσφαλμένες εκτιμήσεις της πιθανότητας να συμβεί ένα γεγονός ή να προκύψει ένα αποτέλεσμα, δυσκολία να αλλάξουμε την άποψή μας, αδυναμία συσχέτισης στοιχείων ή γεγονότων, υπερβολική αυτοπεποίθηση. Επίσης, μελετώνται οι πεπερασμένες δυνατότητες της σκέψης, οι αδυναμίες μη συνειδητών διαδικασιών με τις οποίες ο νους καταλήγει γρήγορα σε συμπεράσματα και οι αδυναμίες στην πρόσληψη της τυχαιότητας, την εκτίμηση του κινδύνου και τη δημιουργία προλήψεων. Τέλος, ένα κεφάλαιο είναι αφιερωμένο στις κοινωνικές επιδράσεις και τις αδυναμίες κατά τη λήψη ομαδικών αποφάσεων: διάχυση ευθυνών, ''λουφάρισμα'', συμμόρφωση με την πλειοψηφούσα άποψη, ομαδική απερισκεψία, πόλωση ομάδων.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΛΑΓΟΥΔΕΡΑ 
Σελίδες : 179 
ISBN : 978-960-7893-75-8 
Σχήμα : 16Χ24 
Μήνας έκδοσης : Ιούλιος 
Έτος έκδοσης : 2010 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 1
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση