Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ ΣΤΗ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ ΣΤΗ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:26.38 € 
μόνο 23.74 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ ΣΤΗ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ
(108082601)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 1973-ΙΟΥΛΙΟΣ 1974

''... Ολόκληρο το χρονικό διάστημα που μεσολάβησε από το πρωί της 25ης Νοεμβρίου 1973, οπότε έφθασε σ' εμένα το πρώτο υπόμνημα Καραμανλή, μέχρι και το πρωινό της 30ης Νοεμβρίου, που ήρθε το δεύτερο - επί επτά δηλαδή ημέρες - με βασάνιζε το πελώριο δίλημμα που είχε ορθωθεί μπροστά μου: Έπρεπε, άραγε, να εμπλακώ σε συνεργασία με τον Κ. Καραμανλή, που η μέχρι τη στιγμή εκείνη ιστορία του και η ''ποικιλότροπη'' δράση του ως πολιτικού - με είχαν απογοητεύσει; Μου ήταν επιτρεπτό να αποδυθώ στην (προσωπικώς δυσάρεστη) προσπάθεια που θα προωθούσε τη ''λύση Καραμανλή'';...

''... Ο ''Αττίλας'' πάτησε το πόδι του στην Κύπρο. Ο Γκιζίκης με τους Στρατηγούς του, που δεν ήθελαν ν' ακούσουν καν για τη λύση Καραμανλή και απειλούσαν τον υποφαινόμενο να τον στείλουν στη Γυάρο, αν συνέχιζε να αγωνίζεται για τη λύση αυτή, είναι τώρα έντρομοι για το εθνικό έγκλημά τους. Και σπεύδουν να καλέσουν τον Καραμανλή και να παραδώσουν σ'' αυτόν τα πάντα ''άνευ όρων'', για να ''σώσει'' την Κύπρο. Σ' εκείνον που, λίγο πριν, παραδίνονταν ο ίδιος ''άνευ όρων'' στις Ένοπλες Δυνάμεις...

Ο ''παράκλητος'' ορκίστηκε από τον Γκιζίκη ως Πρωθυπουργός και σχημάτισε την πρώτη, μετά την μεταπολίτευση ''Κυβέρνηση Εθνικής Ενότητας''. Από δω και πέρα αρχίζει ν' αποκαλύπτεται το δεύτερο πρόσωπο του Ιανού: Ανενόχλητος, από τον Γκιζίκη και τους πανικόβλητους στρατηγούς, ο Καραμανλής των προς εμένα ''Υπομνημάτων'' μεταμορφώνεται στον Καραμανλή Β', της θανατικής μας καταδίκης και του ''όταν λέμε ισόβια, εννοούμε ισόβια!'' Και ακολουθεί η θεομηνία της αποκληθείσης ''Μεταπολιτεύεσεως''...

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΦΙΛΙΠΠΟΤΗΣ 
Σελίδες : 133 
ISBN : 978-960-7422-17-0 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Αύγουστος 
Έτος έκδοσης : 2010 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση