Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
2 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΓΥΜΝΗ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ MANAGEMENT
  • Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΓΥΜΝΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:37.10 € 
μόνο 33.39 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΓΥΜΝΗ
(108075901)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΕΝΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ

Από τη δημιουργία της με τη μορφή μιας εταιρείας που πουλούσε δίσκους μουσικής μέσω ταχυδρομικών παραγγελιών μέχρι και την ίδρυση της Virgin Galactic, σήμερα η Virgin είναι μία από τις πρώτες 'καθημερινές' μάρκες σε ολόκληρο τον κόσμο, που την εμπιστεύονται και την απολαμβάνουν πολλά εκατομμύρια άτομα.

Στο βιβλίο αυτό ο σερ Richard Branson αποκαλύπτει τις εσωτερικές πτυχές της ζωής του στον χώρο των επιχειρήσεων και φέρνει στην επιφάνεια την απίστευτη αλήθεια σχετικά με τις πιο επικίνδυνες, τις ευφυείς και τολμηρές συμφωνίες του. Ανακαλύψτε γιατί η Virgin προσπάθησε να αναλάβει μία από τις μεγαλύτερες υπερ-μάρκες στον κόσμο, πώς η Virgin Mobile USA θεωρείται ως η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη εταιρεία όλων των εποχών που δημιούργησε έσοδα πάνω από ένα δισεκατομμύριο δολάρια (πιο υψηλή ανάπτυξη ακόμα και από την Microsoft, την Google και την Amazon) και πώς ο Richard Branson είναι το μόνο άτομο στον κόσμο που έχει δημιουργήσει παγκοσμίως εταιρείες αξίας οχτώ δισεκατομμυρίων δολαρίων από του μηδενός σε οχτώ διαφορετικούς τομείς.

Ποια προσόντα αναζητάει ο Richard Branson στα άτομα που προσλαμβάνει; Πώς διαχειρίζεται μια κρίση; Ποιους επιχειρηματίες θαυμάζει περισσότερο; Μάθετε την αληθινή ιστορία που κρύβεται πίσω από την επιτυχία της Virgin Blue στην Αυστραλία, τι πραγματικά συνέβη όταν η Virgin υπέβαλε προσφορά για να εξαγοράσει την Northern Rock και γιατί ο Richard Branson πιστεύει ότι όλες οι επιχειρήσεις πρέπει να συνεργαστούν με τις κυβερνήσεις για να αντιμετωπίσουν το θέμα της κλιματολογικής αλλαγής και να επενδύσουν στο μέλλον του πλανήτη μας.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : INTERBOOKS 
Σελίδες : 380 
ISBN : 978-960-390-204-1 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Ιούλιος 
Έτος έκδοσης : 2009 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 2
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση